| AvalohAlyn a întrebat:

Daca o sa am colegi fitosi in clasa( sunt nou, proaspat transferat) ce ma fac?laughing Cum sa ma comport cu ei? Nu imi plac oamenii fitosi si nici cei aroganti, care se cred importanti si mai superiori decat ceilalti..si am vazut ca exista specimene de astea (de bani gata) la liceu la mine. happy Ce sa fac? Cum sa ma comport cu ei ca sa fie totul bine? Bine nu sunt numai fitosi..normal..sunt si elevi buni dar ma inspaimanta ideea ca o sa stau printre copii de bani gata si fitosi? Ce sfat imi dati? Voi cum va comportati cu fitosii, increzutii etc.sa fie cat mai bine pentru voi?
Fara mistouri ca dau ignore la toata lumea( am nervi si sunt cam obosit)

11 răspunsuri:
| RareşTPUro a răspuns:

Nu-i baga in seama... pur si simplu stai doar cu cei care te fac sa te simti bine.

| Doub a răspuns:

Îi ignori.

| KamaSutra a răspuns:

Problema ta, aparent complicata, are o solutie asa de simpla: ii ignori happy stai doar cu cine iti place happy

| OoBunnyoO a răspuns:

Ii ignori pe cei fitosi si stai cu cei care ti se par ok.

| ItsMeUncleDolanOrDolanDuk a răspuns:

Lol, nu ai ce sa le faci
pur si simplu ii ignori
si sa nu incerci sa te integrezi printre ei, pentru ca la final vei fi dezamagit. Am sa-ti povestesc ceva din viata mea de care nu sunt foarte mandru acum.
Din pacate nu gandeam cum gandesc acum cand eram in generala, eram si eu fitos..ma dadeam "mare" cu telefoanele de ultima generatie pe care mi le cumparau parintii, hainele de firma etc eram intr-un grup de "baieti de bani gata" si pot sa spun cu parere de rau ca imi bateam joc de ceilalti. Dar, la liceu m-am schimat, am invatat sa apreciez calitatile unei persoane si nu-i mai judec dp. bunurile materiale.

Puteam sa detaliez mai tare povestea dar ma doare capu'

| TheImpaler a răspuns:

Da' ce treaba ai tu cu ei? tu cu treaba ta, si ei cu treaba lor.

| Amegadaisuki a răspuns: