anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Este cineva la liceul Decebal din Constanta? As vrea sa stiu cum e la el, cum sunt profesorii si daca exista uniforma

15 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

Uniforma nu e obligatorie nicăieri!

| antoniaprr90 a răspuns (pentru sierra1):

Era bine daca era asa. Din pacate nu este optionala peste tot

| sierra1 a răspuns (pentru antoniaprr90):

Spune o școală unde e OBLIGATORIU

| antoniaprr90 a răspuns (pentru sierra1):

La fosta mea scoala, nu doresc sa spun numele

| sierra1 a răspuns (pentru antoniaprr90):

Dacă nu știai, iți spun eu: NU e obligatoriu să ai uniformă inclusiv la școala aia "secretă"

| antoniaprr90 a răspuns (pentru sierra1):

Scoala secreta e doar pentru ca nu vreau sa stie niste straini unde locuiesc. Inclusiv politia obliga scolile sa poarte ceva distinctiv (uniforma) pentru a fi recunoscuiti ca elevi la acea institutie

| sierra1 a răspuns (pentru antoniaprr90):

"antoniaprr90 : inclusiv politia obliga scolile sa poarte ceva distinctiv (uniforma)"

basme

| antoniaprr90 a răspuns (pentru sierra1):

Articol I. Articolul 5 din Legea nr. 35/2007 privind cresterea sigurantei in unitatile de invatamant, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 165 din 8 martie 2007, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica si va avea urmatorul cuprins:

"(1) In invatamantul preuniversitar de stat si privat, este obligatoriu portul uniformei scolare de catre elevi.

(2) Pentru fiecare unitate scolara, modelele uniformelor si ale semnelor distinctive, se stabiiesc de catre consiliul de administratie impreuna cu consiliiie profesorale, cu consultarea reprezentantilor elevilor, si cu acordul consiliului reprezentativ al parintilor.

(3) Pentru procurarea uniformelor scolare, in functie de situatia materiala a familiei sau a sustinatorilor legali, elevilor li se poate acorda, la cerere, bursa de ajutor social pentru achizitionarea acestora.

| sierra1 a răspuns (pentru antoniaprr90):

Ooops!