anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Este cineva la liceul Decebal din Constanta? As vrea sa stiu cum e la el, cum sunt profesorii si daca exista uniforma

15 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

Uniforma nu e obligatorie nicăieri!

| antoniaprr90 a răspuns (pentru sierra1):

Era bine daca era asa. Din pacate nu este optionala peste tot

| sierra1 a răspuns (pentru antoniaprr90):

Spune o școală unde e OBLIGATORIU

| antoniaprr90 a răspuns (pentru sierra1):

La fosta mea scoala, nu doresc sa spun numele

| sierra1 a răspuns (pentru antoniaprr90):

Dacă nu știai, iți spun eu: NU e obligatoriu să ai uniformă inclusiv la școala aia "secretă"

| antoniaprr90 a răspuns (pentru sierra1):

Scoala secreta e doar pentru ca nu vreau sa stie niste straini unde locuiesc. Inclusiv politia obliga scolile sa poarte ceva distinctiv (uniforma) pentru a fi recunoscuiti ca elevi la acea institutie

| sierra1 a răspuns (pentru antoniaprr90):

"antoniaprr90 : inclusiv politia obliga scolile sa poarte ceva distinctiv (uniforma)"

basme

| antoniaprr90 a răspuns (pentru sierra1):

Articol I. Articolul 5 din Legea nr. 35/2007 privind cresterea sigurantei in unitatile de invatamant, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 165 din 8 martie 2007, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica si va avea urmatorul cuprins:

"(1) In invatamantul preuniversitar de stat si privat, este obligatoriu portul uniformei scolare de catre elevi.

(2) Pentru fiecare unitate scolara, modelele uniformelor si ale semnelor distinctive, se stabiiesc de catre consiliul de administratie impreuna cu consiliiie profesorale, cu consultarea reprezentantilor elevilor, si cu acordul consiliului reprezentativ al parintilor.

(3) Pentru procurarea uniformelor scolare, in functie de situatia materiala a familiei sau a sustinatorilor legali, elevilor li se poate acorda, la cerere, bursa de ajutor social pentru achizitionarea acestora.

| sierra1 a răspuns (pentru antoniaprr90):

Ooops!

articol 5.1 modificat:
Art. 5 (1) Consiliile profesorale, cu acordul consiliului reprezentativ al părinţilor şi cu consultarea reprezentanţilor elevilor,
stabilesc pentru elevii unităţii de învăţământ respective cel puţin un semn distinctiv, cum ar fi: ecuson, uniformă, eşarfă
sau altele asemenea

așa că : BASME

| antoniaprr90 a răspuns (pentru sierra1):

Dupa cate scrie aici, e nevoie de un semn distinctiv, printre care se numara si uniforma. Daca o anumita scoala decide sa aleaga ca semn distinctiv uniforma, aceasta regula trebuie respectata.
Urate basme

| antoniaprr90 a răspuns (pentru sierra1):

Daca nu doresti sa ma ajuti cu privire la intrebarea mea, nu vad rostul a ceea ce discutam noi

| sierra1 a răspuns (pentru antoniaprr90):

Nu nu ințelegi un text scris?

- "la liceul Decebal din Constanta... exista uniforma" ți-am spus din prima: NU.

Ce nu e clar?

| sierra1 a răspuns (pentru antoniaprr90):

Semn distinctiv poate fi și o dungă verde pe unghia degetului mic. De exemplu.

Concluzia e că uniforma nu e obligatorie sub nici o formă!

...desi mie-mi pare că tu ai vrea să porți așa ceva. Dă-i 'nainte mami, poartă uniformă și dacă nu trebuie!

| antoniaprr90 a răspuns (pentru sierra1):

Mergi tu si ceartate cu o scoala intreaga ca nu vrei sa le porti vesta cu initialele scolii. Accepta ca exista si astfel de cazuri. Nu e daca vreau eu sa port sau nu, iti zic doar din experienta mea proprie ca am fost obligata sa port uniforma la scoala unde am invatat

| sierra1 a răspuns (pentru antoniaprr90):

Nu te cerți cu nimeni. Nu porti si gata deși, așa cum am mai spus:

...mie-mi pare că tu ai vrea să porți așa ceva. Dă-i 'nainte mami, poartă uniformă și dacă nu trebuie!