| DeeaDeutzaaa a întrebat:

Funda! Buna.Am si eu o intrebare.Anul asta trebuie sa merg la liceu si vreau sa ma indrept catre Zinca Golescu(Pitesti) profil mate-info.As vrea si eu sa aflu cat mai multe.De exemplu cum sunt profesorii (pentru cei ce sunt la acest colegiu) cu ce medie se intra, cam ce ore se fac? etc. >>::

Răspuns Câştigător
| dedesh a răspuns:

Gresesti SnYcK3rS. sunt a 11a la mate-info intensiv(odobescu-pitestibig grin)si crede-ma, acum am 1 ora de bio, una de chimie, 3de fizica, 4de mate si 8de infohappy. scuze, daca te-am speriat cu orarulbig grin

depinde doar de alegerea ta.eu am vrut sa intru la mate info si sincer, am regretat doar foarte putin din cauza fostei profesoare de matematica. dar daca iti place matematica si informatica, te sfatuiesc sa dai la mate info. poti alege clasa de simplu, unde vei avea mai putine ore de info si matehappy

multa bafta!:*

apropo.la ce scoala inveti?big grin

3 răspunsuri:
| SnYcK3rS a răspuns:

Trebuie sa te gandesti foarte bine la profilul pentru care vrei sa optezi, adica vreau sa spun ca trebuie sa fi foarte sigur/a pe tine.

Profilul mate-info se bazeaza pe chestiile de REAL si iti spun chestiile astea pentru ca eu sunt clasa a9a la filologie, dar am prieteni la mate-info si stiu despre ce este vorba.

Deci acest profil se bazeaza pe mate, info, fizica, chimie, biologie iar in clasa a9a vei avea asa 5 ore de mate 4/6 ore de informatica depinde la care clasa intri(prima clasa au 6 ore de info si a2a au 4 ore de info), 3 de fizica, 2 de chimie si 2 de biologie.

Vei da teza la urmatoarele obiecte:
-romana
-matematica
-informatica
-si sa-ti alegi o materie din biologie/chimie/fizica si eu iti recomand biologia pentru ca nu are legatura cu matematica cu formule si restul big grin

Dezavantaje ai ca in clasa a11a nu iti vor mai scoate din materii

De exemplu la profil uman in clasa a11a iti scoate matematica fizic chimie si biologie big grin

Gandeste'te bine!winkingsmugbig grintongue

funda?:X