anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

~ Funda ~

Deci, azi la scoala profa de romana ne-a spus ca trebuie sa facem mai multe proiecte care trebuie finalizate pana la sfarsitul lunii, in grupe. Sunt 5 grupe de cate 5 elevi, grupati dupa anotimpuri. De exemplu eu ar trebui sa fiu in grupa ' toamna', dar cum sunt prea multi acolo m-au eliminat si m-au pus in ultima grupa in care sunt 4 baieti si o fata noua. Lor nu le pasa catusi de putin de nota, si ultima data cand am facut un proiect cu ei eu am fost nevoita sa fac totul deoarece nu au venit sa il facem. In grupa mea sunt 6, in timp ce in celelalte sunt cate 5 elevi, si ma gandesc ca putea sa ma lase sa raman in grupa ' toamna ', avand in vedere ca oricum o grupa va avea cu un elev in plus.

Toate prietenele mele sunt in grupa ' toamna ' iar eu sunt blocata cu niste fraieri carora nu le pasa deloc de proiect. Nu vreau sa-mi stric media de pe acum din cauza lor, si sincer nu stiu cum sa-i spun profei ca nu vreau in grupa aceea. Ea fiind mai severa, mi-e teama sa nu explodeze si sa iau un 3 frumos.

Cum sa-i spun ca nu pot sa lucrez cu ei, fara sa se supere? Va rog, e urgent straight face.

6 răspunsuri:
| moko a răspuns:

Ii spui: doamna profesoara, nu as dori sa lucrez cu x deoarece nu-si dau catusi de putin interesul. stiu ca am mai fost odata cu ei in grupa si eu a trebuit sa fac totul. as vrea sa ma treceti in grupa y, desigur, daca nu va suparati

| ﭿTroubledSoul a răspuns:

Spune-i ca anotimpul tau preferat e toamna, si ca tare ai vrea sa lucri la acel proiect.

| adusTaR a răspuns:

Pai iti zic eu te poti duce la profa si sa ii zici:
Doamna profesoara pot sa va intreb ceva, ma puteti schimba din grupa ulti ma data cand am facut cu acei elevi am luat o nota foarte mica si nu vreau sa se repete nu vrea sa imi strik media va rog ff mult... big grin