| kTERINCA a întrebat:

Funda + vot!big grin

Salut TPU!

Sunt elev in clasa a VIII-a.As vrea sa dau la filologie pentru ca imi place foarte mult engleza, dar am auzit ca iesi mai bine daca dai la mate-info. Pot sa spun ca ma pricep destul de bine la matematica, avand in vedere ca din 5-8 pana acum am avut o singura nota de 9 la aceasta materie, iar restul de 10big grin, dar nu cred ca o sa pot da la mate-info din vina fizicii.Nu stiu, nu pot sa inteleg deloc fizica, iar asta cred ca ar fi un dezavantaj vizibil.

Voi ce credeti?

FILOLOGIE sau MATE-INFO?

Răspuns Câştigător
| violetajustme a răspuns:

Buna,eu te asigur ca nu vei avea parte de niciun dezavantaj.in a 9 -a toti profesorii incep sa faca recapitulare si sa iti explice totu! eu sunt la stiinte ale naturii am ales intensiv biologie dar am cazut la intensiv fizica-chimie! si pot spune ca eu la fizica eram paralela! acum stiu, sunt in rand cu lectiile si nu am nici macar o problema...iti spun toate astea ca sa intelegi,de ce fugi nu poti scapa. la mate-info totu se ia de la zero iti explica nu cred ca vei avea probleme! si ink un sfat la mate -infothinking e mai lejer decat la filologie deoarece nu trebuie sa "tocesti"asa mult,dar bacu este mult mai greu,ai multe avantaje si in acelasi timp dezavantaje, daca alegi ceva, pierzi altceva si tot asa.la fel si in viata

2 răspunsuri:
| Bella9538 a răspuns: