| Deny1333 a întrebat:

Hei! happy
Deci, aş avea nevoie de nişte informaţii concrete. Este o întrebare pentru liceenii din Bucureşti, dar şi pentru cei cunoscători.
1) La liceu, profil Filologie – Limbi străine, se predă Psihologia?
2) Dacă da, din ce clasă. Iar dacă nu, există licee speciale unde au şi acest curs?
3) La liceul Sava, din Bucureşti, cu ce medie se intră la profilul numit mai sus?
4) Aş dori să intru la acest liceu sau la Şincai. Cât de eficient este modul de predare, cum sunt elevii şi profesorii? La ambele licee.
Mulţumesc anticipat.
P. S.: Sunt abia clasa a 7-a, dar vreau să ştiu din timp, ca să fac o alegere potrivită.

Răspuns Câştigător
| Alexandra_5902 a răspuns:

A IX-a Logica
a X-a Psihologie
a XI-a Economie
a XII-a Filozofie

Ultima medie de intrare in Sava in 2008 la filologie 9.46, in 2009 9.42, iar in 2010 9.52.

Nu pot sa-mi exprim parerea cu privire la Sincai. Insa in Sava e super fain. Ca boboaca n-am experimentat niciun fel de discriminare sau orice alta neplacere (dimpotriva), lucru valabil de altfel si pana acum. Oamenii sunt deschisi la minte, civilizati. Exista diverse cluburi/cercuri in care poti intra (de chitara sau literatura de exemplu), activitati la care poti participa (evenimente in sala de festivitati, la biblioteca, proiecte pentru liceu si nu numai) etc. Majoritatea profesorilor sunt de treaba si cam toti sunt corecti. Nivelul de predare difera si de profil probabil, asa ca nu iti pot spune foarte multe despre cel uman pentru ca eu sunt la real.

Si un sfat cat se poate de nesubiectiv: daca ai medie de Sava, Lazar, Vianu sau Viteazu, mergi intr-unul din ele. Eu am preferat Sava si vorbesc foarte serios cand spun ca sunt incantata.

Si apropo, antreprenoriala are legatura cu banii, afacerile etc. (pentru cookie)

5 răspunsuri:
| Deny1333 explică:

Mulţumesc de lămuriri fetelor. nu mai ştiam sigur. de licee am să mă documentez eu. totuşi, dacă e cineva care a studiat la Sava/Şincai, aştept păreri.
mersi din nou. kiss