| gohsty a întrebat:

Heii TPU :* as vrea sa dau la medicina.Acum sunt clasa a 9a dar cu siguranta, cand va veni vremea am sa aplic pentru o facultate din strainatate.In ce tara mi.ati recomanda sa ma duc? O sa ma specializez pe cardiologie.In cazul in care e sa obtin o bursa, o pot obtine la liceu special pe domeniul medicinei? Or ceva asemanator? Sunt pe filologie si stiu ca va trebui sa muncesc de 3 4ori mai mult decat cei de la real pentru a intra la facultate fara bani.

Răspuns Câştigător
| UbexFlo a răspuns:

1.In franta sunt cei mai buni medici, in franta merg cei mai buni medici.happy
2. Universite Paris-Sud XI Faculte de Medecine, mi se pare una dintre cele mai bune.Am o verisoara care locuieste in Franta si are 2 colege care au intrat anul asta acolo si se face carte, nu gluma.

15 răspunsuri:
| PrecioussGirl a răspuns:

Nu stiu sa iti raspund la intrebarile puse de tine insa am o nelamurire... daca tu vrei la medicina de ce te-ai dus la filologie? raised eyebrows
cel mai indicat profil este stiintele naturii...

| gohsty explică (pentru PrecioussGirl):

Stiu.acolo am vrut sa merg.am o inclinatie spre literatura, compun destul de bine iar mama m.a obligat sa merg aici. oricat m.am contrazis cu ea.a spus ca imi va pune meditator in clasa a 10/11/12 pentru a recupera si a parcurge toata materia de bio-chimie.A spus ca nu vrea sa pierd sansa sa mai compun cativa ani.Ce parinte isi obliga copilul pe Uman? Acum sincer? rolling on the floor

| PrecioussGirl a răspuns (pentru gohsty):

Poti sa compui si daca esti la stiintele naturii big grin gen. hobby thinking iti urez muult succes in aceea ce vrei sa faci :*

| gohsty explică (pentru PrecioussGirl):

Stiu. mama nu a stiut asta haha. mersii :*

| UbexFlo a răspuns:

Franta.

| gohsty explică (pentru UbexFlo):

Sti cumva si numele unei facultati pe care ai putea sa mi.o recomanzi? Si de ce Franta?

| gohsty explică (pentru UbexFlo):

Sti cumva daca trebuie si diploma Cambrige pentru facultatea aceasta?