| SentimentalConsil a întrebat:

La ce ne mai ducem la scoala daca avem nevoie de meditatii, sa inteleg ca nu ne explica profesorii ceea ce trebuie sau nu sunt elevii atenti?

8 răspunsuri:
| scully a răspuns:

In cazul meu am o colega care exceleaza la matematica. Ei, si ea a fost la mai multe concursuri, olimpiade de mate. Si profesorul nostru la ora in loc sa predea si sa asculte pe toata lumea, o asculta doar pe ea si facem problemele de la concursurile/ olimpiadele ei. Adica le face doar profesorul si eleva iar noi suntem obligati sa copiem de pe tabla chiar daca nu intelegem. In cazul asta, majoritatea elevilor ar avea nevoie de meditatie. Cum au spus mai multi, unii profesori n-au ce cauta la catedra; cu favorizari si de-astea...

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Eu merg la scoala, dar fac si meditatii pentru ca profesorul de matematica nu ne preda asa cum trebuie (are cam 65 de ani si si-a pierdut rabdarea). Adica nu ne lasa sa rezolvam in felul nostru, asa cum putem noi, ne preda lectiile anapoda (una de la inceputul anului, alta de la sfarsit si tot asa). Deci fac meditatii ca sa ma mentin, desi am luat-o putin inainte...hee hee

| rockmeout a răspuns:

Ambele.Sunt unii profesori care nu pot explica cum trebuie, sau pur si simplu nu se pot intinde pe aceeasi lungime de unda cu eleviii.De asemenea, sunt unii elevi care dorm in timpul orelor si nu raman cu nimic in cap, fiind nevoiti sa ia meditatii.happy

| SentimentalConsil explică (pentru rockmeout):

"sau pur si simplu nu se pot intinde pe aceeasi lungime de unda cu eleviii.", poti sa dezvolti ce ai scris, cum anume nu sunt pe lungime de unda cu elevii?

| rockmeout a răspuns (pentru SentimentalConsil):

Adica nu le pot atrage atentia.Nu stie sa preda astfel incat sa le starneasca curiozitatea. Drept consecinta, ei mai degraba dorm la ora.

| SmoKeD a răspuns: