| dannyadmin a întrebat:

Salut, am o intrebar, vreau sa ma transfer la gh.sincai,bucuresti,si cine sti, sau are ceva informatii despre liceu, puneti-mi va rog parerrile voastr daca merita de transferat acolo, si cum sunt profesorii, colegii, etc?
merci anticipat

Răspuns Câştigător
| LoveMadScience a răspuns:

Am vizitat liceul Gheorge Sincai si este un liceu fff bun. Are profesori buni si elevi pe masura. Acum depinde si de profilul pe care il alegiwinking sper ca te-am ajutat:* succes!:*

2 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Are o clădire impresionantă, plină de sobrietate, situată în apropierea Parcului Tineretului.

Este unul din cele mai renumite licee din Bucureşti, aici ţinându-şi cursurile numeroşi profesori-mari nume ale culturii române.

Numele său provine de la marele cărturar Gheorghe Şincai, unul din cei mai renumiţi gânditori români. În acest liceu au studiat numeroase generaţii de oameni care au avut şi au un "spirit şincaist".
În prezent liceul are 3 specializări: Filologie, Matematică-Informatică şi Ştiinţe ale Naturii. Actualul director al liceului este domnul profesor Mugurel Popescu (Fizică), iar directorul adjunct este domnul profesor Mircea Şoltuianu (Fizică).

-Revista scolii numita "Hronica"

-Trupe de teatru –"Catharsis I"

- "Catharsis II"

-Festivalul de teatru "Catharsis" organizat chiar de trupa Catharsis

-Grup de majorete

-Cor "Adagietto"

-Echipa de volei

-Echipa de baschet

Liceul Sincai este unul dintre liceele de top din Bucuresti. Daca vrei sa te duci la liceu si sa faci si carte e o alegere potrivita. Dar trebuie sa fii stapan pe tine, sa te astepti la concurenta si sa faci fata nivelului ridicat.

In rest despre viata de liceu din Sincai nu pot sa-ti spun prea multe. Liceul arata foarte bine in interior… au sala de festivitati, trupa de teatru si cred ca este un loc unde te poti dezvolta pe plan personal foarte mult. Acum depinde ce vrei.