| celmareinvata a întrebat:

As vrea sa aud parerea voastra despre scoala romaneasca.Eu sunt elev si pot sa spun ca este o scoala excelenta.Eu consider ca in Romania se invata mult msi bine ca in USA chiar m-am uitat pe mai multe site-uri si am vazut cum se preda.Consider ca Romania este mult peste SUA. Dar cred ca noi elevii suntem devina NU profesorii. Ce parere aveti despre sistemul nostru de invatamant?

9 răspunsuri:
| Dumnezău a răspuns:

Cred ca esti un pic ametit daca afirmi ca aveam o scoala mai buna ca cea din USA.Suntem la ani lumina si de scoli din Finlanda,Polonia,Slovenia, ce sa mai vorbim de alte tari mai dezvoltate!

Parerea mea este ca scoala romaneasca este sub orice critica, si nici pe vremea parintilor mei nu era cine stie ce mare scula.Nu cred ca mai sunt multe tari unde elevii primesc cate-o linie in clasa intai-asa ii dai o idee ca violenta aduce cu sine ascultare si obedienta si el fiind necopt, va memora(nu generalizez, doar unii procedeaza asa) si i se va instala in minte faptul acesta.Acum nu zic ca toti cei de clasa intai sunt niste ingerasi inoncenti,dar la o varsta asa frageda nu trebuie procedat astfel,poti sa-i bagi in cap o idee buna,cum ar fi... diplomatia, sa-l convingi ca nu e bine ce face.Dar asta nu e o problema majora, e ceva minor.Sistemul educational romanesc are enorm de multe scapari, ce au devenit acute in ultimii ani: