| ddav23 a întrebat:


Ce imi recomandati intre norvegiana, suedeza, daneza si finlandeza? Vorbesc fluent engleza si bine ebraica. Pronuntia finlandeza mi se pare mai acceptabila, insa am inteles ca gramatica in sine e destul de complexa. Multumesc!

Răspuns Câştigător
| AngelBoy a răspuns:

Daca ai de gand sa pleci intr-una din acele tari, cu siguranta finlandeza este solutia cea mai castigatoare, zic eu, am cunostinte care lucreaza in Finlanda de 3 ani si daca ar sti sa vorbeasca limba lor ar castiga dublu, stiind doar engleza primesc la jumatate, dar asa cum ai zis si tu, gramatica finlandeza este foarte grea si este nevoie de munca multa pentru a razbate.

3 răspunsuri:
Răspuns utilizator avertizat
| eu1893 a răspuns:

Eu sunt student la Litere si studiez finlandeza. Pronuntia nu e grea, dar gramatica da. Are o groaza de exceptii de la regula, foarte multe sufixe si cuvinte compuse din 2 - 3 chiar 4 cuvinte laughing. Anyway daca vrei sa te mai ajut, da-mi un mesaj pe privat si iti dau Facebook-ul meu happy

| Doccolin a răspuns:

Sincer iti recomand suedeza. Dimpotriva avand o populatie mai mare si joburile sunt mai multe, plus industria lor e mai dezvoltata chiar daca salariile pot fi mai mare in Danemarca sau Finlanda. In restul tarilor vei avea sansa sa gasesti mai repede un loc de munca care au clienti in Suedia decat in celelalte doua. Motive pentru care sa inveti una dintre aceste limbi sunt multe: gen bonusul de limba care il regasesti si la noi si in afara. Poti incepe cu ceva usor gen Pimsleur Swedish: http://swedish-language-lessons.blogspot.se/