| Danubis a întrebat:

Salut, numele meu este Vlad si am o problema pe care voi ma puteti ajuta sa o rezolv. Sunt student la UPB, la facultatea de trasporturi. Am ajuns la aceasta facultatea dintr-o pura intamplare, fara a avea legatura cu ce se preda in aceasta facultate. UPB este o facultatea destul de grea, mai ales in conditile in care nu cunosti materia din urma ( cazul meu ). Sunt atras de fizica dar nu si de matematica ( destul de ciudat ), si ma incanta ideea de a cunoaste componentele autovehiculelor, si cunostinte in acest domeniu. Cu ceva timp in urma le-am propus alor mei sa inghet anul, perioada in care as recupera materia de matematica din clasa a 12- a. Ei nu au acceptat, nici macar nu au vrut sa imi auda opinia. Materia este mult prea multa si imi este imposibil de invatat, ceea ce va duce la restante si evident repetarea anului I. Ce as putea face, ce sfaturi imi dati?

4 răspunsuri:
| neutrino a răspuns:

Anul intai nu poate fi repetat decat medical.

| Mihaela1964 a răspuns:

Incearca sa faci tot ce-ti sta in putinta sa inveti.Mergi la cursuri si seminarii, nu absenta. Posibil ca pe masura ce participi la seminarii sa intelegi mai mult aplicatiile de la mate; poti lua sau nu examenele la mate, mai exista perioada de exeminari si reexaminari si rere. Daca totusi nu il vei lua, poti incerca la anul' sau te poti transfera la Brasov, la Universitatea Transilvania.Eu cred ca vei depasi hopul asta...si poti face meditatii cu un profesor universitar care te va ajuta in faza care esti acum, sa intelegi ce se intampla la cursuri, fara sa trebuiasca sa ingheti anul.Numai bine.

| Caro34 a răspuns: