| Criss_Cristina_2002_1eGm a întrebat:

Poate sa imi spuna cineva cum este la liceul Nicolae Kretzulescu din Bucuresti? (cum sunt profesorii,materii,daca se face germana ca materie, daca sunt copii fitosi)
Eu as vrea la profil economic intesiv engleza.Matematica ete asa grea la acest profil, ca la mate-info?
Daca sunteti elevii acestui liceu sau daca ati absolvit va rog sa imi spuneti si mie cateva detalii.Multumesc happy

Răspuns Câştigător
| GeorgyGeoClau a răspuns:

Buna! Am terminat anul trecut liceul Kretzulescu. Pot spune ca e un liceu bun, profesori ok, marea problema este UNIFORMA. Din punctul meu de vedere uniforma e oribila, acum nu stiu cum te vei impaca cu ea. E si un liceu putin cam restrictiv, in sensul ca nu prea poti sa chiulesti, sunt paznici cam impunatori, iar daca fumezi, e la fel o problema (a existat candva un fumoar pe care l-au desfiintat). La noi in liceu vad ca s-a introdus franceza mai nou, dar daca vrei, te poti duce sa te interesezi cand se vor face inscrierile. Matematica este de tip M3, adica cel mai usor nivel.

| Criss_Cristina_2002_1eGm explică (pentru GeorgyGeoClau):

Iti multumesc mult pentru raspuns!

| GeorgyGeoClau a răspuns (pentru Criss_Cristina_2002_1eGm):

Cu placere!

| FriendsShow a răspuns (pentru GeorgyGeoClau):

Matematica este M2 domnisoara, M3 este la pedagogic. se pare ca nu prea cunosti ce matematica ai facut laughing

| GeorgyGeoClau a răspuns (pentru FriendsShow):