| MihaiCringasi1981 a întrebat:

Salut, sunt student in anul 1 la Politehnica si ma intrebam daca as dori sa ma duc la Teologie la Bucuresti eu terminand mate-info, credeti ca voi avea vreo sansa? Se da admitere? Si daca da, ce trebuie sa invat? Multumesc anticipat.

5 răspunsuri:
DoarBogdan
| DoarBogdan a răspuns:

Desigur ca ai sanse. Ai toate sansele din lume si o sa si reusesti.

Si eu am avut un coleg (noi tot de la poli) care a dat la teologie din anul 3, cand treburile deveneau dificile. Acolo mergea doar la examene si la lucurile mai importante. Acum cum este online... si mai bine.
Legat de admitere, presupun ca pe site-ul facultatii o sa vezi mai multe informatii:
http://www.ftoub.ro/....../index.php

(Nu stiu daca chiar acolo vrei).


Dar, esti sigur ca asta vrei? Ar presupune sa nu mai ai timp deloc de altceva (in mare).

| zilog a răspuns:

De cati ani te tot chinui sa treci de anul 1
pentru ca te-ai dus doar din orgoliu la Politehnica ca sa umilesti pe cineva din familia ta care are 20 ani de experienta si potop de diplome in domeniul electric electronic pneumatica hidraulica securitate...

| Digikey a răspuns:

Mai buna teologia,trebuie doar sa aburesti duminica niste babe, mai pica un mort un botez, o cununie, mananci pe saturate la parastase, salariul merge inainte oricum, locuinta in general este gratic etc.

| Sonia822 a răspuns:

Pot sa-ti spun ca e o facutate grea, se invata melodii, partituri, eram pe un grup cu asa ceva. Adica tot ce faci acolo e serios. Trebuie sa analizezi bine si contextul actual, in care se interzice mersul la biserica, va fi mai rau dupa alegeri. Se doreste o noua religie, una unica. Poti ajunge la ce facultate vrei tu, indiferent ce liceu ai terminat. Intra pe site-ul facultatii Iustinian Patriarhul, sediul e la Unirii, la 7 min de metrou. Gasesti acolo detalii, da, se da examen, suna la secretariat https://unibuc.ro/studii/facultati/facultatea-de-teologie-ortodoxa/

| Sonia822 a răspuns: