| lucky2000 a întrebat:

Sunt studenți pe aici la UMf Cluj la dentară? Ce părere aveți despre admitere? A fost chiar așa de îngrozitoare?

Răspuns Câştigător
| LadyKanae a răspuns:

Um...eu sunt la medicina generala, dar admiterea a fost aceeasi si pentru noi, si pentru cei de la dentara, dat fiind faptul ca materia a a fost aceeasi. Dupa parerea mea, admiterea nu e chiar atat de ingrozitoare, pe cat e de stresanta si pe cat te apasa frica de esec pe interior.
Cand am dat-o eu, grilele au fost acceptabile (la biologie ceva mai grele decat la chimie), dar stresul timpului de 2 ore care se scurge + cel ca nu vrei sa te vezi pe lista de respinsi cam te macina pe interior. Cheia e sa iti stapanesti emotiile si sa te concentrezi pe ce ai de rezolvat.
Totusi, un lucru pot spune cu certitudine: admiterea la Cluj este clar cea mai grea din tara.

| lucky2000 explică (pentru LadyKanae):

Întrebările sunt 25 cu 25, nu?

| LadyKanae a răspuns (pentru lucky2000):

Da.
Si un sfat: Indiferent daca sunt primele 25 de chimie si urmatoarele 25 de biologie sau invers, mereu sa incepi prin a rezolva partea de biologie happy

| lucky2000 explică (pentru LadyKanae):

Mulțumesc frumos!

| lucky2000 explică (pentru LadyKanae):

Și as mai avea o mica întrebare, având in vedere ca ai trecut prin admitere. Problemele de la admitere se regăsesc in culegerea de teste exact sau urmează modelul celor din culegere?

| LadyKanae a răspuns (pentru lucky2000):

Cu drag happy

Si nu sunt aceleasi probleme, dar majoritatea se aseamana la date si la modul de lucru cu cele din culegere. Iti recomand sa faci si subiectele care s-au dat in anii trecuti (din 2011 incepand). Le gasesti pe internet, pe site-ul grilemedicina.com

| lucky2000 explică (pentru LadyKanae):

Buna ziua nou! Ai idee dacă rezultatele de la simularea de admitere se afișează online?

| LadyKanae a răspuns (pentru lucky2000):

Offf, am intarziat atat de mult sad