| lucky2000 a întrebat:

Sunt studenți pe aici la UMf Cluj la dentară? Ce părere aveți despre admitere? A fost chiar așa de îngrozitoare?

Răspuns Câştigător
| LadyKanae a răspuns:

Um...eu sunt la medicina generala, dar admiterea a fost aceeasi si pentru noi, si pentru cei de la dentara, dat fiind faptul ca materia a a fost aceeasi. Dupa parerea mea, admiterea nu e chiar atat de ingrozitoare, pe cat e de stresanta si pe cat te apasa frica de esec pe interior.
Cand am dat-o eu, grilele au fost acceptabile (la biologie ceva mai grele decat la chimie), dar stresul timpului de 2 ore care se scurge + cel ca nu vrei sa te vezi pe lista de respinsi cam te macina pe interior. Cheia e sa iti stapanesti emotiile si sa te concentrezi pe ce ai de rezolvat.
Totusi, un lucru pot spune cu certitudine: admiterea la Cluj este clar cea mai grea din tara.

| lucky2000 explică (pentru LadyKanae):

Întrebările sunt 25 cu 25, nu?

| LadyKanae a răspuns (pentru lucky2000):

Da.
Si un sfat: Indiferent daca sunt primele 25 de chimie si urmatoarele 25 de biologie sau invers, mereu sa incepi prin a rezolva partea de biologie happy

| lucky2000 explică (pentru LadyKanae):

Mulțumesc frumos!

| lucky2000 explică (pentru LadyKanae):

Și as mai avea o mica întrebare, având in vedere ca ai trecut prin admitere. Problemele de la admitere se regăsesc in culegerea de teste exact sau urmează modelul celor din culegere?

| LadyKanae a răspuns (pentru lucky2000):

Cu drag happy

Si nu sunt aceleasi probleme, dar majoritatea se aseamana la date si la modul de lucru cu cele din culegere. Iti recomand sa faci si subiectele care s-au dat in anii trecuti (din 2011 incepand). Le gasesti pe internet, pe site-ul grilemedicina.com

| lucky2000 explică (pentru LadyKanae):

Buna ziua nou! Ai idee dacă rezultatele de la simularea de admitere se afișează online?

| LadyKanae a răspuns (pentru lucky2000):

Offf, am intarziat atat de mult sad
Asa ca o sa spun direct ca si rezultatele de la admitere se vor afisa pe site, exact in maniera de la simulare. Intai vor aparea grilele corecte si seara in intervalul 9-11, cel mai probabil, se vor afisa listele cu cei admisi pe buget, taxa si respinsi.
Inca ceva: sper ca a fost ok la simulare, iar daca nu, sa nu te panichezi ca mai este vreme de pregatiri. Eu, spre exemplu, nu am luat nota mare in simulare si tot am intrat din prima ^^

7 răspunsuri: