| MagmanCuban a întrebat:

care sunt proprietatile mecanice ale magneziului?

Răspuns Câştigător
Bula
| Bula a răspuns:

Magneziul este un metal moale, care "arde" (se oxideaza) cu flacara intensa, daca se aprinde.

10 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

Se pare că te doare mânuța să dai o raită pe gugăl. El zice: cască ochii aici:

https://ro.wikipedia.org/wiki/Magneziu#Propriet%C4%83%C8%9Bi_fizice

asta pe lângă faptul că temele se fac acasă nu aici!

| MagmanCuban explică (pentru sierra1):

Crezi ca n-am cautat pe google? Daca gaseam pe google nu mai puneam aici intrebare. Iar lucrurile astea nu am de unde sa le stiu pentru ca nu au fost predate si asta trebuia sa facem, sa gasim pe internet informatiile pentru proiect.

| sierra1 a răspuns (pentru MagmanCuban):

Da mami, tocmai iți dădusem linkul util, după o obositoare căutare pe gugăl, de vreo 2 secunde!

| MagmanCuban explică (pentru sierra1):

Site-ul acela l-am verificat si eu si n-am gasit ce trebuia.

| sierra1 a răspuns (pentru MagmanCuban):

"Magneziul este un metal foarte rezistent, de culoare alb-argintie, foarte ușor (cu o treime mai ușor decât aluminiul) și care devine ușor mat în contact cu aerul. În soluție, formează ioni de Mg++. Este ușor de aprins când este sub formă de fâșii subțiri. Odată aprins, arde cu o flacără albă, foarte luminoasă și este greu de stins, fiind capabil să ardă la interacțiunea cu azotul și dioxidul de carbon."

nici nu-i de mirare că n-ai găsit!

| MagmanCuban explică (pentru sierra1):

Acestea sunt propietati fizice si chimice pe care le-am scris deja.Nu mai este nevoie de ajutor.

| sierra1 a răspuns (pentru MagmanCuban):

Erau in link dar așa cum am mai spus: te durea mânuța să cauți. Nu e o rușine să recunoști!

| MagmanCuban explică (pentru sierra1):