| TipulDin98 a întrebat:


Eu sunt un incepator in limbaje de programare stiu doar html si as dori sa invat c# si voiam sa va intreb daca este ok sa invat direct c# sau mai trebuie sa trec prin alt limbaj?
P.S.: Daca aveti site-uri pe care este explicat de la a la z c# nu ezitati sa imi lasati si mie link-ul.
Multumesc anticipat.

Răspuns Câştigător
suntserios
| suntserios a răspuns:

In primul rand html nu e limbaj de programare.

Nu, nu e ok sa incepi cu C# avand in vedere ca nu stii programare. C# e un limbaj orientat obiect de nivel inalt. CEl mai bine ar fi sa incepi cu c/c++ sa intelegi principiile programarii procedurale si lucrul cu memoria, abai apoi sa treci la limbaje orientate obiect.


Cel mai bine ar fi sa iei niste manuale de liceu de mate info si sa inveti de acolo

| TipulDin98 explică (pentru suntserios):

Nu m-am referit ca html ar fi limbaj de programare am spus doar ca pe acesta il stiu. Oricum mersi pentru raspuns

3 răspunsuri:
| AlinKun a răspuns:

Depinde pe ce vrei sa te axezi. Daca vrei sa intri pe piata de mobile invata java. Java sta la baza aplicatiilor android. Daca nu, invata c, c++.

| n1n1o a răspuns:

Sal, sunt total de acord cu ce a spus @suntserios, pentru tutorial de c/c++ gasesti pe F***L*** (nu am voie sa scriu tot numele pentru ca incurajez pirateriahee hee si eu acum vreo 2 ani voiam sa ma apuc de c/c++ dar nu am continuat. Si trebuie sa stii si matematica in special algoritmii.