| DuBceAcK a întrebat:

Spuneți-mi ce părere aveți despre Coldegiul Național Iași? Sigur Funda

Răspuns Câştigător
| georgianaionescu a răspuns:

Hmm. Este un liceu foarte bun ...Sunt unii profesori severi dar cu siguranta notele sunt pe succes! Sora mea invata in Colegiul national Iasi! Si este foarte Multumita! Pe profil mate-info la toate liceele se pune accent pe fizica. Daca inveti si o sa ai medie ca sa intri la acest liceu cu siguranta vei face fata.
.Eu consider ca este una dintre filialele echilibrate, adica dupa ce termini ai posibilitatea sa dai la orice facultate, deoarece stii cam din toate.Fizica de liceu este foarte interesanta(consider eu), deoarece din auzite se pune accent pe descoperirile recente din domeniu. Sper sa intri unde iti doresti avand in vedere ca intrebarea ai postat-o acum un an si cred ca ai avut admiterea deja.
Funda?

| DuBceAcK explică (pentru georgianaionescu):

Intrebarea a fost postata a cum in aceeasi zi cind ai raspunshappy dar oricum mersi de raspunswinking cum am spus Funda e al tau, dar poti sa-mi spui care e media de intrare?

| Irena97 a răspuns (pentru DuBceAcK):

Habar n-ai ce te asteapta laughing)
" funda e al tau"? cam ce note crezi ca o sa iei cu romana asta?

| DuBceAcK explică (pentru Irena97):

Sincer sa-ti spun pina acum nu stiam ce inseamna...la moment am aflat ce semnifica asa ca nu-ti fa griji + limba vorbita in Romania si moldova nu e intocmai aceeasi chiar daca in ambele state e limaba romana

| Irena97 a răspuns (pentru DuBceAcK):

Eu am fost sincera in raspunsul meu legat de liceu. Cred ca te amagesti cu mirajul liceelor de renume din Iasi. E greu, foarte greu. Dar iti doresc succes daca vrei sa urmezi Colegiul National!

| DuBceAcK explică (pentru Irena97):

Multumesc mult, la fel iti doresc si eu tie succes in toate

8 răspunsuri:
| Irena97 a răspuns:

E un liceu cu pretentii, cu selectie foarte severa, cu un palmares exceptional si reputatie.