Întrebare recomandată | cosmin23a a întrebat:

Tocmai am fost acceptat la facultate in Anglia. Am dat bac-ul anul trecut, asa ca sunt student oficial acum in uk. Problema e ca nu am bani sa ma intretin acolo, nici parintii mei nu au. M-am inscris ca asta era visul meu si am invatat mult sa reusesc. Credeti ca ar trebui sa ma duc sa imi indeplinesc visul, chiar daca va fi extraordinar de greu cu banii?

14 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

In capitala ocazional se fac talciocuri pentru tineri care vor sa invete peste granita. Daca ai media peste 8 la bac ti se va oferi o bursa sa inveti in Regat, apoi acolo te stabilesti pentru ca ti se va oferi un servici bun odata terminata cariera.

| darrio2007 a răspuns:

Putin spus extraordinar de greu.Este foarte greu.Vei avea si taxe de platit la facultate.Pe langa casa, masa etc.Ia-ti un job acolo. Daca vei putea.

| cristimihailov a răspuns (pentru darrio2007):

Nu o sa aiba cand sa si invete.
Si sa livrezi pizza este greu.

| darrio2007 a răspuns (pentru cristimihailov):

Asa este.Dar cand te duci la o facultate, mai ales in Anglia, trebuie sa te mai si gandesti daca ai cu ce rezista.Pe perioada studiilor.Si in Romania este greu sa fii la facultate dar nu se compara cu ce este afara.

suntserios
| suntserios a răspuns:

Pai ar trebui sa ai un plan totusi inainte... ca sa iti platesti si caza si masa si facultate si sa mai reusesti sa mai si inveti cam greu

| mihai69 a răspuns:

Du-te doar cu condiția să ai un plan bun de finanțare (bursă / job / sponsorizare).
Altfel, mai bine stai aici și pleci pe urmă.

| cristimihailov a răspuns:

Eu nu as urmari acest vis.
E adevarat, mereu vei avea in minte aceasta idee: ce s-ar fi intamplat daca ai fi invatat acolo.
Dar s-ar putea sa te intrebi si: oare a meritat sa vin in uk si sa mor de foame? Sa nu am cu ce sa merg pana la facultate si tot asa?

Si facultatile din Romania ar fi cat de cat bune. Mai stai pe aici, mai strange un ban si fa un master pe acolo.