anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Unde as putea sa vorbesc cu germanii sa ma accepte ca sunt incepator?

9 răspunsuri:
| Niklauss a răspuns:

Unde sa te accepte? in legiunea straveche? laughing)

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Unde sa te accepte?

| anonim_4396 explică (pentru anonim_4396):

Pai scriu pe twich de ex si ma ia cu "was"? Adica nu intelege.

| anonim_4396 explică (pentru anonim_4396):

Pai daca tu inveti germana acum, cam asa reiese cel putin din intrebarea ta.
Spune-le in germana, incearca cu google translate, ca esti incepator la limba germana si ca nu stii suficient incat sa porti o conversatie normala cu ei, altfel nu ai ce face.

| anonim_4396 explică (pentru anonim_4396):

Pai google trans nu traduce bine. Cum as putea sa construesc propozitii de unu singur?

| anonim_4396 explică (pentru anonim_4396):

Tu nu poti, pentru ca presupun eu in mintea mea ca nici verbele sau conjugarea nu o stii... Prin urmare du-te la un profesor de germana, niste meditatii la el, si asta este, s-au daca nu uita-te pe tutoriale sau learn deutschland, altfel nu vad cum ai putea, pe internet cred eu ca se gaseste asa ceva.

| anonim_4396 explică (pentru anonim_4396):

Stiu niste cuvinte(verbele la infinitiv)

| anonim_4396 explică (pentru anonim_4396):

Crede-ma, cel mai in masura este ori profesorul de germana, faci meditatii la el, daca chiar vrei sa inveti, ori daca nu, internetul, cred eu o solutie mai practica si ieftina, dar totul depinde de tine.

| IoanaPuppy31 a răspuns:

Salut,
Daca doresti sa mergi in Germania si esti incepator cel mai bine ar fi sa vorbesti cu cineva care stie germana si care te-ar putea invata. E mai greu la inceput dar cu cat inveti mai mult cu atat sansele sa te integrezi vor fi mai mari. Eu spun sa incerci!
Bafta!

Întrebări similare