| DavidAndrei28 a întrebat:

Va rog frumos, imi puteti corecta acesta descriere corect grammatical: Ma numesc Marcel Alexandru, eu sunt un baiat de 17 ani care merge la liceu, sunt foarte prietenos, mereu caut sa descopar ceva nou. Despre pasiunile mele pot spune ca sunt un amator de sport adica le practic (mai multe sporturi), dar nu la nivel de performanta. Imi place foarte mult sa ma plimb pe bicicleta, sa joc samp si multe altele de exemplu, sa calatoresc mai ales pe la munte ador sa merg pe trasee montane. Eu sunt un tip familist si tin foarte mult sa fim uniti in familie cu cat mai putine certuri dar cat mai multe zambete (nu spun ca la mine exista certuri am spus ca idee). Pot zice ca imi place sa mai ies prin oras doar cu cei mai buni prieteni, imi place distractia si sa incerc chestii noi. Sunt unul din cei mai destepti elevi de la mine din clasa. Este foarte important, in opinia mea, modul in care vorbesti cu o persoana si felul in care interactionezi cu cei din jur. Sunt o persoana disciplinata si calma, nu imi place sa ma agrenez in conflicte fara rost, mai ales pentru un joc. In timpul liber imi place sa joc fotbal, sa ies cu prietenii si sa imi petrec timpul in fata calculatorului. Ma antrenez la Clubul Sportiv de Fotbal,, Zimbru Chisinau" joc pe pozitia mijlocas defensiv si imi place la nebunie aceasta pozitie. Desi nu le practic la nivel de performanta, incerc sa ma mentin in forma si sa ma distrez prin aceste mjloace. Defectul meu, consider eu, este acela ca sunt unele situatii unde ma enervez extrem de repede, in special acelea unde stiu ca am dreptate, dar imi este respinsa opinia. Despre orasul meu pot spune garantat ca este un oras nemaipomenit de frumos, cu moldovence fermectoare si oamenii respectuosi. Avem multe parcuri, multe baruri si cluburi de noapte in el. Este un oras destul de curat, cu oameni primitori si civilizati. Ca hobby-uri ar fi ciclismul si de asemenea gaming-ul. Nu practic un gaming la nivel inalt, doarece joc ceea ce-mi perm