anonim_4396
Întrebare recomandată | anonim_4396 a întrebat:

Am cam rămas fără prieteni și ma simt singura.
Prietenii din liceu s-au îndepărtat. Unii au plecat in afara, alții și-au făcut alți prieteni. Aveam 2 prietene cu care vorbeam mai des și ieșeam,cu una m-am certat din cauza ca ma vorbea pe la spate,mi-am dat seama ca e o persoana toxica pentru mine. Prietenia noastră se baza doar pe faptul ca eu o ajutam pe ea când avea probleme,când totul era roz nu ma mai cauta. Acum ma simt cam singura. Colegii mei de facultate sunt mai ciudați, asa mi se pare. Nu avem chestii in comun. Voi ati avut perioade din astea? Ce e de făcut? Știu ca o sa spuneti, iesi msi mult, integrează-te. Nu e asa! Ca nu ies pe strada singura și sar prietenii din tufis.

65 răspunsuri:
Răspuns utilizator avertizat
anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru Excalibur09):

Nu prea am hobby URI. Deocamdată sunt studenta. Merg la facultate și văd in fiecare zi aceeași colegi care nu rezonează cu mine. Am încercat sa ies cu ei, dar suntem complet diferiți. Am avut și unjob de scurt timp, dar acolo erau numai persoane mult mai mari decât mine. Eu eram o puștoaica de 19 ani, iar ceilalți 30-35. Nu prea m-am lipit nici acolo de nimeni.Si după cum spuneam, nu am hobby-URI. Chiar îmi pare rău ca am ajuns in situația asta și ca m au trădat persoanele in care mi-am pus cea ma mare încredere. Eu de fel nu sunt retrasa.Chiar nu Știu de ce mi se întâmpla asta

| Csander a răspuns:

Eu n-am prieteni de 9 ani, ce zici de asta?

Răspuns utilizator avertizat
anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru Excalibur09):

La facultate îmi făcusem doua prietene. Dar una s-a retras și cealaltă a rămas însărcinată și a plecat la ea in oraș. Acum vorbesc rar cu ea, ea e preocupata cu copilul, eu de altele.

anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru Csander):

Și nu îți e greu? Ce faci in fiecare zi? Nu intri in depresie?

Răspuns utilizator avertizat
anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru ThePrinceOfAllSaiyans):