anonim_4396
Întrebare recomandată | anonim_4396 a întrebat:

Am cam rămas fără prieteni și ma simt singura.
Prietenii din liceu s-au îndepărtat. Unii au plecat in afara, alții și-au făcut alți prieteni. Aveam 2 prietene cu care vorbeam mai des și ieșeam,cu una m-am certat din cauza ca ma vorbea pe la spate,mi-am dat seama ca e o persoana toxica pentru mine. Prietenia noastră se baza doar pe faptul ca eu o ajutam pe ea când avea probleme,când totul era roz nu ma mai cauta. Acum ma simt cam singura. Colegii mei de facultate sunt mai ciudați, asa mi se pare. Nu avem chestii in comun. Voi ati avut perioade din astea? Ce e de făcut? Știu ca o sa spuneti, iesi msi mult, integrează-te. Nu e asa! Ca nu ies pe strada singura și sar prietenii din tufis.

65 răspunsuri:
Răspuns utilizator avertizat
anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru Excalibur09):

Nu prea am hobby URI. Deocamdată sunt studenta. Merg la facultate și văd in fiecare zi aceeași colegi care nu rezonează cu mine. Am încercat sa ies cu ei, dar suntem complet diferiți. Am avut și unjob de scurt timp, dar acolo erau numai persoane mult mai mari decât mine. Eu eram o puștoaica de 19 ani, iar ceilalți 30-35. Nu prea m-am lipit nici acolo de nimeni.Si după cum spuneam, nu am hobby-URI. Chiar îmi pare rău ca am ajuns in situația asta și ca m au trădat persoanele in care mi-am pus cea ma mare încredere. Eu de fel nu sunt retrasa.Chiar nu Știu de ce mi se întâmpla asta

| Csander a răspuns:

Eu n-am prieteni de 9 ani, ce zici de asta?

Răspuns utilizator avertizat
anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru Excalibur09):

La facultate îmi făcusem doua prietene. Dar una s-a retras și cealaltă a rămas însărcinată și a plecat la ea in oraș. Acum vorbesc rar cu ea, ea e preocupata cu copilul, eu de altele.

anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru Csander):

Și nu îți e greu? Ce faci in fiecare zi? Nu intri in depresie?

Răspuns utilizator avertizat
anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru ThePrinceOfAllSaiyans):

Atunci tu cum îți petreci timpul? Îți este bine sa fii singur? Nu simți nevoia vorbești cu cineva sa iesi cu cineva

Răspuns utilizator avertizat
| Csander a răspuns (pentru anonim_4396):

Nu, de ce? Oamenii in mare parte te trag inapoi de la treburile tale, mai ales cei care nu-s ca si tine.
Eu nu ii inteleg pe cei care se plictisesc.

anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru Excalibur09):

Nu e vorba ca mie îmi place neaparat ceva și lor nu. Dar nu aveam nici ce discuta sincer.Parca trăim in lumi diferite,asa ma simt cu ei. Am încercat sa i unesc de la
Început sa fin un grup și sa ieșim. Jumate nu se bagă absolut in ieșiri de grup sau vorbit la facultate, iar cealaltă jumătate dacă ieșim o data pe an, atunci nu ai ce sa vorbești cu ei. Unii oameni pur și simplu sunt ciudați asa. Ei nu știu sa comunice, sa glumească, sa țină atmosfera. Asa sunt ei. Alții au iubiți sau iubite care nu le permit sa iasă.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Eu nu mai am deloc prieteni. Și eu am rămas singur, mai merg cu bicicleta ( ieri am mers prin noroi fără apărători de m-am umplut de noroi laughing), mai ascult o muzică, mă mai amuz pe Facebook la videoclipuri, pe YouTube, mai joc un joc, mai vad un film... Nu e sfârșitul lumii fără prietenii. Iar Crăciunul și revelionul l-am petrecut singur singurel. Dacă vrei mai putem socializa pe Facebook... Ca doi simpli oameni fără prieteni ce suntem. Am 29 ani, nu am 13 ani ca să știi asta. happy

Răspuns utilizator avertizat
Răspuns utilizator avertizat
anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Pai dacă tot m-am apucat sa povestesc,sa zic pana la capăt. Am avut și prieteni băieți,dar parca a înnebunit lumea. Când am crescut și și au facut iubite,ne am răcit ca erau geloase și nu ii mai lasă sa bem un suc,in condițiile in care eu am prieten de ani de zile, nu era vorba sa fiu eu singura si fără obligații. Dar eu nu gândesc asa. Prietenul meu are tovarăși de ai lui și când îl suna sa bea o bere parca as vrea sa ma sune și pe mine fetele sa bem un suc. Dar eu nu am pe nimeni. Și ma simt și vinovata ca el câteodată nu iese ca sa stea cu mine sa nu ma plictisesc. Și știu ca o sa Spuneti ca putem iesi toți. Da, putem, o data, de doua ori, de 10 ori. Dar nu pot sa ies mereu asa, poate vor sa iasă și ei ca băieții. Adică eu respect chestiile astea.

Răspuns utilizator avertizat
anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru Excalibur09):

Eu găsesc, crede ma. Sunt prea OPEN mind pentru lumea asta. Dar cu unii chiar nu am ce vorbi. Parca își fac cruce și dacă zici "***"

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Ce sa fie de făcut, faci rost de niste marijuana și să vezi cum nu ții se mai par colegii de facultate ciudați, sa vezi cum rezonezi cu ei, acum pe bune 'singuratatea' asta nu vine din cauză că te-ai certat cu prietenii și nu ai pe nimeni aproape, sunt oameni super fericiți și împliniți care au extrem dar extrem de puțini prieteni, singuratea vine din lipsa unui scop din faptul că stagnezi și nu evoluezi pe nici un plan, ai o viață monotona și contortabila.
Până nu depășești frică de necunoscut și te pui în situații inconfortabilez nu te schimbi, rămân la fel lucrurile.

anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru Excalibur09):

Gadila-ma sa rad și eu. Eu știu sa fac diferența dintre socializare și altele.

| Csander a răspuns (pentru anonim_4396):

Sa-ti dau FB-ul unor tipe sa le faci si pe ele sa inteleaga ca o bere cu baietii e o bere cu baietii.

| Eireann a răspuns:

Asa m-am simtit si eu in primele 3 luni de facultate. Dupa am gasit oameni cu care sa ma inteleg si ne-am apropiat. E normal sa pierzi legatura cu unii din prietenii din liceu.

Răspuns utilizator avertizat
anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru anonim_4396):

Cum ești pe Instagram?

Răspuns utilizator avertizat
anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru Excalibur09):

Zic doar,da, da, da, asa e. Nu poarta frate Conversația. Nu ai ce discuțilaughing) stau pe telefoane, ies sa zică ca nu refuza. Apoi după ce au zis doar "buna" și da da de 5 ori îți zic ca pleacă și bagă un motiv. Adică lume ciudata asa

anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru Eireann):

Și cum ai găsit acele persoane?

Răspuns utilizator avertizat
| Frank51 a răspuns:

Totul depinde de tine, ce impresie lasi si cum te comporti. Nu inteleg cum de nu ai prieteni la facultate, eu nu numai ca mi-am facut zeci de prietenii dintre colegi, am luat si din alte facultati, si din alte camine, chiar si de pe strada.

Nu vreau sa spun nimic concret, dar parerea mea este ca inca ai niste mici probleme de integrare la care daca lucrezi putin se rezolva cat ai zice peste.

Sau alta varianta, poate asa esti tu. Orice ar fi trebui sa fi mandra de tine si sa te accepti.

anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru anonim_4396):

Scuze, însă nu am Instagram, nici whatsapp. Pentru ce as tine toate acestea dacă nu am cu cine vorbi? Am numai Facebook chiar din anul 2010. Iar pe messenger nu vorbesc cu nimeni pentru că, cum zici tu, nu prea găsești discuții comune și discuția se termină imediat la un simplu "aha, bine" pa".

Răspuns utilizator avertizat