anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Am o relatie de 3 ani. Totul merge foarte bine. Eu sunt studenta in Bucuresti el lucreaza aici ca politist. Mi-a propus sa ma mut cu el. Am vorbit chiar si cu ai mei si sunt de acord numai ca nu stiu ce sa fac. As vrea si nu as vrea sa ma mut. Ma gandesc ca am doar 20 de ani. Si ma gandesc si ca il iubesc. El sta in bucuresti pentru mine renuntand la posibilitatea de a se muta acasa cu serviciul. Stam in localitati apropiate. Voi ce ziceti sa fac? E prea devreme?

Răspuns Câştigător
| gabimaris a răspuns:

Nu este prea devreme, nu exista varsta optima pentru asa ceva, dar ai doua variante daca accepti sa stai cu el: poti sa descoperi la el (sau la tine, de ce nu-este o situatie noua pentru amandoi)"lucruri" pe care nu ai avut cum sa le vezi pana acum si sa-ti placa sau dimpotriva sa nu le agreezi deloc. Daca este vorba de prima varianta totul e ok, va doresc viata lunga impreuna, daca insa este valabila a doua varianta, atunci trebuie sa iei alta hotarare: fie accepti situatia facand o serie de compromisuri (pentru o mai scurta sau o mai lunga perioada, depinde de rezistenta ta la stress de genul asta), fie renunti la relatie dupa tot acest timp cu curaj si fara resentimente, viata merita sa fie traita si sigur nu se sfarseste aici cu acest eventual esec, mai ales ca din greseli invatam mai mult si mai bine!
Viata merita traita la maxim pentru ca si-asa e scurta si nu stii ce te asteapta maine, asa ca traiti intens AZI!

17 răspunsuri:
mumoasa
| mumoasa a răspuns:

Depinde numai de tinehappyInainte sa iei o hotarare, gandeste-te bine la cea ce vrei cu adevarat. Daca hotarasti sa nu te muti cu el, spune-i cu calm. Explica-i ca asa e mai bine pentru tine si el v-a intelege.
Sincera sa fiu daca as fi in locul tau, eu m-as muta.winking

| pisoias a răspuns:

Daca nu te muti cu el mai tarziu ai sa regreti.Numai traind impreuna poti sa-l cunosti cu adevarat.

kittyalexandra
| kittyalexandra a răspuns: