anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Am o relatie de 3 ani. Totul merge foarte bine. Eu sunt studenta in Bucuresti el lucreaza aici ca politist. Mi-a propus sa ma mut cu el. Am vorbit chiar si cu ai mei si sunt de acord numai ca nu stiu ce sa fac. As vrea si nu as vrea sa ma mut. Ma gandesc ca am doar 20 de ani. Si ma gandesc si ca il iubesc. El sta in bucuresti pentru mine renuntand la posibilitatea de a se muta acasa cu serviciul. Stam in localitati apropiate. Voi ce ziceti sa fac? E prea devreme?

Răspuns Câştigător
| gabimaris a răspuns:

Nu este prea devreme, nu exista varsta optima pentru asa ceva, dar ai doua variante daca accepti sa stai cu el: poti sa descoperi la el (sau la tine, de ce nu-este o situatie noua pentru amandoi)"lucruri" pe care nu ai avut cum sa le vezi pana acum si sa-ti placa sau dimpotriva sa nu le agreezi deloc. Daca este vorba de prima varianta totul e ok, va doresc viata lunga impreuna, daca insa este valabila a doua varianta, atunci trebuie sa iei alta hotarare: fie accepti situatia facand o serie de compromisuri (pentru o mai scurta sau o mai lunga perioada, depinde de rezistenta ta la stress de genul asta), fie renunti la relatie dupa tot acest timp cu curaj si fara resentimente, viata merita sa fie traita si sigur nu se sfarseste aici cu acest eventual esec, mai ales ca din greseli invatam mai mult si mai bine!
Viata merita traita la maxim pentru ca si-asa e scurta si nu stii ce te asteapta maine, asa ca traiti intens AZI!

17 răspunsuri:
mumoasa
| mumoasa a răspuns:

Depinde numai de tinehappyInainte sa iei o hotarare, gandeste-te bine la cea ce vrei cu adevarat. Daca hotarasti sa nu te muti cu el, spune-i cu calm. Explica-i ca asa e mai bine pentru tine si el v-a intelege.
Sincera sa fiu daca as fi in locul tau, eu m-as muta.winking

| pisoias a răspuns:

Daca nu te muti cu el mai tarziu ai sa regreti.Numai traind impreuna poti sa-l cunosti cu adevarat.

kittyalexandra
| kittyalexandra a răspuns:

Fa ce vrei. Ce iti place. Probabil te simti presata pe de o parte de el (ca sta in buc pentru tine), pe de alta parte de parinti (acum ca le-ai zis si sunt de acord crezi ca trebuie neaparat sa o faci). Fa cum crezi tu ca ti-e mai bine... Nu conteaza neaparat varsta cand faci pasul asta (totusi sa nu fie sub 18)... Conteaza sa vrei... Daca nu te simti pregatita cere-i timp... Spune-i ca nu esti pregatita... Iar daca iti face placere sa fii cu el poti incerca sa locuiesti cu el... Si cu ocazia asta vezi si cum va intelegeti daca deveniti mai apropiati (fizic vorbind).

| Psihoyounger a răspuns:

Depinde de ceea ce iti doresti tu sa faci in viata. Noi nu putem stii ce este in inima ta...


Psihoyounger

| Parintele a răspuns:

Depinde ce vrei tu de la viata.

| cioko19 a răspuns:

Nu, eu zic ca nu e prea devreme.
Daca il iubesti. atunci nu vad de ce ar fi.
Daca zici ca sta in Bucuresti doar pentru tine. pai face un sacrificiu.
Mai gandeste-te, dar in locul tau, eu m-as mutabatting eyelashes.
Succes :*

| alin88 a răspuns:

De ce sa fie prea devreme? Daca va iubiti e totul ok. Stand impreuna va veti cunoaste mai bine. Noi avem 21 ani amandoi si ne-am mutat impreuna dupa 7 ani si jumatate de relatie. Credeam ca stiu totul despre ea. Insa, am descoperit ca nu stapaneste la perfectie bucatareala laughing

| iulia_5454 a răspuns:

Daca dupa o relatie de 3 ani nu esti hotarata inseamna ca nu il iubesti
va mutati impreuna asta nu inseamna ca te mariti maine.

| pysi a răspuns:

De ce nu? daca aveti o relatzie destul de serioasa, cred eu ca nu ar mai trebui sa existe intrebari de genul:face sau nu sa temutzi cy el?

| tinichea a răspuns:

Politist si studenta,,, 20 ani,,, fai un copli,,, poate poate

| tinichea a răspuns:

Marfa politist si student, ai 20 ani, iubestiiiiiiiiiii, marfa, fai un copil

| speranza24 a răspuns:

Nu este prea devreme, cu aceasta ocazie poti descoperi ceea ce iti place mai mult la el, dar si ceea ce inca nu ai descoperit despre el. Daca te muti la el, asta nu inseamna ca te si casatoresti cu el, traind impreuna aceasta esperienta poate sa-ti fie de folos pentru a itelege mai bine ceea ce vrei tu de la aceasta relatie.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Eu zic sa mai copilaresti, totusi.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Pai te vad in poza da... politistul unde-i? sssst.nu vorbi fa-mi doar semn cu mana.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Nu se pune problema daca il iubesc sau nu. Sunt sigura de sentimentele mele pentru el. Insa pentru mine e o decizie destul de importanta.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Daca nu esti 100% pregatita, stai la inceput la el doar in weekenduri, apoi, mai ramai cate o zi, doua pe la el si vezi ce se intampla, ce asteapta de la tine daca te muti definitiv cu el... Apoi, decizi!

| m24 a răspuns:

Pai de ce nu va casatoriti?
Trei ani de relatie este cam mult!