| Andreea_2629 a întrebat:

as dori sa stiu ce parere aveti voi.eu si prietenul meu avem 6 luni impreuna. avand in vedere ca se aproapie sarbatorile, i-am propus sa cumparam o camera foto, sa contribuim impreuna jumatate. a cumparat-o, bun.insa mamei mele nu-i se pare ok faptul ca prietenul m-a lasat sa contribui la aparatul foto deoarece el are serviciu si eu sunt studenta.si cica ar fi trebuit sa plateasca el tot.inca nu i-am dat banii prietenului. voi cum priviti asta? sarbatori fericite!

12 răspunsuri:
| Minnie a răspuns:

Eu nu sunt de acord cu faptul ca vreti sa platiti jumate-jumate pentru ca nu sunteti casatoriti. La ccine ramane aparatul daca va despartiti? Il vindeti si impartiti banii? Il plateste ori el ori tu si ramane la cine l-a platit si il folositi amandoi. De abia dupa casatorie poti spune ca "televizorul e al nostru, farfuriile sunt ale noastre". Pana nu va casatoriti cu acte, practic nu aveti nimic "al vostru", un lucru de care sa va folositi amandoi cu drepturi egale pentru ca intervine oricand posibilitatea despartirii si atunci ce se intampla cu lucrurile "voastre"? La gunoi? Sau la vindeti si impartiti banii?

| eliaclodia a răspuns (pentru Minnie):

Daca ceri, nu e acelasi lucru cu a ti-se face un cadou. Daca e cadou, nu se imparte. Sau in unele cazuri se arunca in fata daruitorului, la suparare. Ce departe s-a mers de la un banal aparat foto, aproape ca se inventeaza contractele de dinainte de contractele prenuptiale.

| carpediem a răspuns:

Facta non verba. Toti aveti dreptate, insa eu daca promit ceva si ma razgandesc, fac ce am promis, chiar daca nu-mi face placere. Atentie la cum arunci cuvintele. Sarbatori fericite.

| kittyshor a răspuns: