| DoriB20 a întrebat:

Tocmai am aflat ieri ca tatal meu are un inceput de cancer de pancreas.Eu am 21 de ani si sunt studenta la medicina.Insa,de cand am aflat sunt distrusa si nu ma mai pot concentra sa invat,am in continuu atacuri de panica.
Stiu ca trebui sa fiu puternica si sa ma mobilizez pentru ca trebuie sa imi pot continua studiile.
Va rog sa ma ajutati, sa imi spuneti cum sa fac, sa fiu tare sa nu ma mai gandesc la tot ce e rau...Il iubesc mult pe tatal meu si asta a fost socul vietii mele.
Nu stiu cum sa abordez situatia, va rog sa ma ajutati...

Răspuns Câştigător
| GabiDumitrescu a răspuns:

Si tu ai zis UN INCEPUT. Esti studenta la medicina asa ca intelegi mai bine decat noi astialalti - sau ar trebui - ca un INCEPUT de cancer nu e echivalent cu o condamnare la moarte. Uite, ca sa nu bat cimpii prea mult, nasa mea de botez a avut cancer la sin acum vreo 4-5 ani. Optimism, hrana cum se cade, ceva chemo, suplimente cu Q10, sustinerea familiei, a trecut peste fara mari probleme. Fii alaturi de tatal tau si nu lua in calcul faptul ca o sa moara. De murit sigur o sa moara. Cindva, dar NU ACUM, nu din cauza cancerului asta. Iti doresc multa claritate si optimism, iar tatalui tau insanatosire grabnica!

14 răspunsuri:
| RAY a răspuns:

Consider ca cancer nu inseamna mereu moarte, exista tratamente bune

| Freya1 a răspuns:

Este foarte greu sa primesti o astfel de veste, dar trebuie sa te intaresti ca sa il poti ajuta si pe el sa treaca peste.Cine stie, poate boala lui nu va evolua foarte rapid, iar daca tu esti studenta la medicina si te vei tine de scoala in viitor o sa il poti ajuta, pe el, pe mama ta.
Asa ca trebuie sa lupti cu frica si sa te gandesti ca daca tu vei fi puternica ii vei ajuta si pe ai tai.

| NLS a răspuns:

Tu ești mai bolnava decât tatăl tău.
Nu va mai gândiți niciunul la cancer, boala, moarte și alte chestii de genul.
Stresul excesiv, șocurile emoționale, panica, gândurile negative și pesimismul agravează mult aceasta boala.