| Bistalex a întrebat:

Buun... Deci am luat un 8 la fizică (cea mai mică notă de anul ăsta) și mi-e frică că o voi dezamăgi pe mama (nu vreau să mă laud dar iau aproape doar 10). Iar la test am primit exerciții din ce nu ne-a fost predat, așa că nimeni nu luase 10. Iar mie mi-e mai frică de profă să-i spun că nu ne-a predat. Ce aș putea să-i spun mamei ca să nu se supere și să fie dezamăgită?

Răspuns Câştigător
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Notele sunt irelevante. Nu sunt irelevante dacă vrei să mergi la facultate în SUA(de ex.), dar în Ro se intră cu note mici.
Nu te stresa, fizica este o materie grea!

| Bistalex explică (pentru anonim_4396):

Mulțumesc mult!

| Bistalex explică (pentru anonim_4396):

Oricum sunt numa în a VI-a, mai am mult și bine până la liceu și facultate

| anonim_4396 a răspuns (pentru Bistalex):

Totuși, să iei o notă decentă la examenul din a-8-a, ca să intri la un liceu cât de cât okay. Nu cred că sunt oameni prea okay la un liceu care se intră cu 3(de ex). happy

| Bistalex explică (pentru anonim_4396):

Un 8 nu mă doboară, totuși dacă e cea mai mică notă a mea și data viitoare trag mai tare

| cfrtobias a răspuns (pentru Bistalex):

Candva vei primi si un 7 si totusi o sa fie bine

10 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Ii spui adevarul si gata.
Data viitaore pui mana sa inveti mai bien ca sa stii a rezolva tot felul de exercitii si probleme, ca numai asa se invata.

| dullcat a răspuns:

Buna.Ii explici mamei tale fix ce ai spus aici. Nu e datoria ta sa stii exercitii care nu sunt predate la clasa.Asa facea si profesoara noastra de matematica, daca eram a VI-a ne preda teorie de a VII-a, numai ca sa ne arate ca nu stim. Plus ca ne baga culegeri cu exercitii de olimpiade pe gat (le aducea livrate in cutii si ne obliga sa le cumparam toti, chiar daca doar vreo 2 elevi se calificau pentru olimpici). Good times. laughing Not.

| Freya1 a răspuns: