| LOrennaaa a întrebat:

Cum as putea sa ma apropii de diriginta mea, invat bine la ora ei, dar simt ca are o problema cu mine, nu ma baga in seama iar cu altii de comporta foarte frumos. Cel mai bun sfat primeste funda. Scuz categoria!

9 răspunsuri:
| Azµre a răspuns:

Să o abordezi din prima, și să-i spui. Doamne profesoară eu sunt o elevă rea, nu învâț bine, vă supăr la ore, vreau și eu să știu de ce sunteți rece cu mine și cu alți colegi nu.
Asta ar fi cea mai bună abordare.

| Dariusuu a răspuns:

Intreab-o pe fata.

Vei sti ce trebuie sa faci.

Toate cele bune.

| wolder a răspuns:

Mereu profesorii au preferati si elevii pe care nu prea ii ``prefera``...Fa tema de fiecare data la ora ei sa vada ca iti pasa de materie, raspundei frumos, ajut-o cu mici lucruri: spune absentii, ajut-o cu un pix si chestii de genul asta. Cand e galagie in clasa roagati colegii sa faca liniste pentru a o auzii de diriginta.
Succes! Sper sa-i intrii sub pielelaughing

| 123456789qwertuiop a răspuns:

Stiu dar ajuta cu ceva si arata-i ca nu esti rea.Fii cu mana pe sus pe la ore si va auzi de la profesori numai lucruri bune despre tine.In prinvinta mea sunt in a 6 a si diriginta ma place dar eu o ajut cu plansele, o salut de fiecare data cand trec pe la ea chiar daca o va de 100 de orihappy. Sper ca vei putea intra pe sub pielea ei.Chestia e ca nu stii la ce se gandeste ca s-ar putea sa te placa dar sa nu ti-o spunahappy sper ca te-am ajutat

| Allexander07 a răspuns:

Daca inveti bine esti deja apropriata de ea, crede-ma, doar ca nu zice.
Nu te apropria prea tare, cand o sa treci la liceu/facultate (nu ai specificat daca esti generala sau liceu ) o sa iti para rau dupa ea.

| LOrennaaa explică (pentru Allexander07):

Sunt in generala (a7a)

| LOrennaaa explică:

Imi fac de fiecare data tema, sunt cuminte, ascultatoare, dar are ceva cu mine. Multi sunt favorizati insa cu min se comporta prea de tot, nu mai suport chesti asta, ma simt prost. Va rog mai multe sfaturi.