| muertas a întrebat:

Parintii ma streseaza din cauza notelor de la liceu, sunt a X-a si imi spun mereu ca nu o sa ajung nimic in viata.
Ideea e ca nu sunt ultimul din clasa, sunt al 7-lea sau al 8-lea, am zis asta ca sa va faceti o idee.
O sugestie sau o parere aveti?
Multumesc!

7 răspunsuri:
| AnemonaP a răspuns:

Nu te lasa influentat de cuvintele urate ale părinților tai.
Notele in general nu reflecta inteligenta, ci doar pregătirea in acel moment la un test/ascultare/teza etc. Din pacate, multi parinti nu inteleg asta, iar, in anumite situatii nu ai cum sa le schimbi conceptiile despre acest lucru.
Incearca sa iti faci multe amintiri frumoase in liceu, invata cât poti, cat vrei sa iti dai interesul, dar, sa nu uiți sa te distrezi.

| Lukasssz a răspuns:

Asteapta sa faci 18 ani.Pe urma o sa fi liber.

| TitoJacksana a răspuns:

Notele din liceu sunt irelevante, relevante sunt doar notele de la bac, patronul n-o sa te intrebe ce note ai avut in liceu, o sa te intrebe cu ce nota ai luat bac-ul

| DidiPuscariasu3 a răspuns (pentru TitoJacksana):

Ce "patron"?

| TitoJacksana a răspuns (pentru DidiPuscariasu3):

In caz ca vrei sa te angajezi dupa ce termini scoala

| Eireann a răspuns (pentru TitoJacksana):

Nu m-a intrebat nimeni la angajare nici de note de bac, nici media de admitere, nici in facultate cat am avut, nici punctajul de la rezidentiat. De ce l-ar interesa pe "patron" daca ai stiut la Geografie daca jobul nu are legatura cu asta?

| DidiPuscariasu3 a răspuns: