| Annddrreei a întrebat:

Părinții mei nu se mai inteleg, de 10 ani tata a devenit distant, urla toată ziua, minte, nu aduce toti banii acasa si nu spune ce face cu ei, o abuzează mental pe mama si nu mai vrea sa lucreze pe acasa nimic. Ii cere mamei bani, deși are un salariu mult mai mic si lipseste de acasa.Mai sunt multe lucruri pe care tata le face din pacate.
Eu de atata timp m-am dat de partea mamei si o încurajez sa se despartă, eu o susțin, moral stiu ca nu fac bine, dar nimeni nu merita sa trăiască asa.
PS.Sunt student si mai mereu plecat de acasa, fratele meu mai mare lucrează în străinătate, mama are 48 de ani si tata 51.
Voi ce părere aveți, sa mai continui sa o încurajez?

6 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Probabil ca mama ta il suporta si nu vrea sa schimbe nimic, gandindu-se la dezavantajele divortului, cu vanzarea casei, impartirea banilor, imposiblitatea sa mai poate cumpara altceva singura samd.
O femeie pune mai presus de toate siguranta si confortul familiei ei, inaintea fericirii ei, iar in cazul asta, tu si fratele tu inca aveti nevoie de un acoperis sub cap, la fel ca si ea.

| corbulalbrosu a răspuns:

Bineinteles ca DA. Este indicat sa o sustii din toate puterile tale si sa o incurajezi in continuare sa faca pasul absolut normal intr-o astfel de situatie. Multa sanatate!

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Da.

| Freya1 a răspuns:

Tatal tau daca este sănătos psihic are o problema cu mama ta sau chiar o înșală ceia ce inseamna ca nu ar trebui să rămână cu el pentru ca nu are de ce.
Cred ca ar trebui să porți o discuție matura cu mama ta si sa va plănuiti sa iesiti cat mai bine din această problemă, adica cu casa si tot tacâmul. Explicai ca nu trebuie să stea sa îndure astfel de tratament si ca o sa o ajuți si tu financiar cum vei putea.

| Emilian65 a răspuns:

Este greu sa dai un raspuns afirmativ. Tu faci ce crezi tu ca este mai bine pentru familia voastra.

| Willis a răspuns: