| cezargabriel55 a întrebat:

Salut TPU.

Am o problema care are legătură cu familia iubitei mele.

Bun deci eu am fost chemat la iubita mea acasă..acolo erau și părinții iubitei mele. Dintr-o data s-a ars becul și m-am dus cu,, tata socru" pana într-o camera ca să cautam un bec și niște scule pentru masina mea..am găsit becul și mi-a spus sa ma duc sa-l pun.I-am spus ca nu știu sa pun un bec și s-a cam enervat.
A zis ceva de genu:
-Ce bărbat ești tu dacă nu poți sa faci asta?
După aceasta chestie am zis sa nu stau asa și sa fac ceva totuși.M-am dus afara și am început sa tai lemne..eu știam ca tai cum trebuie..foarte bine chiar, dar,, mama soacra" mi-a spus ca nu știu sa tai nici lemne...
A zis:
-Nici lemne nu știi sa tai..bravo..le tai prea subtiri.

Nu știu ce au cu mine..pana acum ne înțelegeam bine pana la faza cu becul.

Eu am 19 ani..curând 20..nu am mai făcut asa ceva..nu sunt electrician, n-am mai pus becurilaughing. Ințeleg ca ar trebui sa știu, dar încă nu sunt la casa mea..ca sa învăț toate astea.

Cu asta m-am pus cam rău cu părinții fetei și nu prea îmi place.

Vreau sa-mi dați un sfat, ce sa fac? Cum sa repar oare situația?

Și chiarlaughingcând pui un bec trebuie oprit curentul?(eu am altfel de becuri în casa..nu am avut probleme cu ele.

Funda la cel mai bun com.

7 răspunsuri:
| dullcat a răspuns: