| BuburuzaVesela a întrebat:

Sunt indignat.Chiar toate fetele se uita la un băiat la cum arată si cat are in portofel? Nu sunt nici Arnold, nici fiul lui Becali. Sunt un tip normal, cu constituție atletică( abdomenul plat) si îmi permit sa ies la un suc ori de cate ori vreau.Chiar nu se mai apreciază bunul simț si educatia? PS.Nici vreun prost nu sunt, sunt student in anul I.

Răspuns Câştigător
| Lusiana_Rusu_1999 a răspuns:

Nu ştiu ce să spun... nu toate fetele apreciază bunul simț şi educaţia...fi tu însuţi... dacă o fată te va iubi nu se va uita la abdomen sau la fizicul tău... frumuseţea nu e permanentă! Iar banii nu fac mereu o femeie să te iubească. Lucrurile bune se lasa asteptate!
Fata potrivită va aparea şi sunt sigură că va fi aşa cum îţi doreşti:educată, cu bunul simţ, modestă, frumoasă...
Pari un băiat de nota 10

13 răspunsuri:
| ROB3RT89 a răspuns:

Salut!
Unele da,altele nu.
Depinde de tine cum abordezi problema si mai ales pe ele.
Sunt multi care folosesc replici de "tractorist" si abia reusesc sa deschida un subiect de discutie si apoi se plang ca nu au succes.
Evident,toate sunt pe interes,clasica replica...
Fetele ca si baietii au anumite sentimente, daca stii sa "activezi" acele sentimente, te-ai scos.
Problema e ca in scolii nu se preda nimic de seductie si multi sunt si pralizati de timiditate.
Datorita societatii ajung sa creada ca toate sunt pe interes.
Cat despre educatie si bun simt, unii considera a fi o slabiciune si profita de asta.
Ce sa-ti mai zic, fi mai optimist si succes pe plan sentimental!

| Adry05 a răspuns: