| Annddrreei a întrebat:

Sunt baiat, 20 de ani, si niciodata nu am avut o prietena ...acum sunt student si patesc ce am patit si in liceu, raman la statutul de prieten. De cand ma stiu mai mult am stat cu fetele decat cu baietii ca ma intelegeam mai bine cu ele, dar niciodata nu am avut o relatie.
Nu sunt genul care sa se distreze in cluburi sau la terasa la bere, imi place sa merg la film, sa ma plimb afara, sa ies la cafea/bowling/jocuri, de felul meu sunt mai calm si destul de serios.
Nu stiu ce sa fac, am ajuns la concluzia ca nu stiu sa flirtez cu o fata si ca fetele prefera baietii mai "rai", care sunt mai insistenti si deschisi la nebunii; de fapt eu caut pe cineva cu care sa vorbesc, sa rad si sa ma inteleg, nu caut placeri, ma gandesc ca asta poate vine de la sine.
Acum intrebarea e ce sa fac? pur si simplu fetele ma considera prieten si atat, cum sa le abordez, ajuta daca fac sala?
Vreau opinii si solutii concrete, nu raspunsuri de incurajare!

13 răspunsuri:
| ania a răspuns:

Mai bine roagă--te pentru ca la momentul potrivit să o întâlnești pe soția ta. Soțul meu s-a rugat pentru soția lui de la 17 dar n-a căutat să aibă o preitenă, și -a văzut de studii ca să aibă cu ce ține o familie, n-a aceeptat nici propunerile făcute de fete până a găsit pe cineva cu care și-a dorit să se căsătorească, la 23 de ani.(adică pe mine)

| RAY a răspuns:

Primul factor cand vorbim despre atractie este aspectul fizic, eu pun inaltimea ca cel mai important lucru la barbat apoi bratele musculoase, patratelele, ochii caprui, acum cateva zile am gasit un blog foarte bun care explica ce vor femeile

http://dorianfurtuna.com/......le-sexuale

te invit sa citesti blogul, lasa povestile cu inteligenta atrage sau comportamentul doar fizicul atrage, de parca noi am da 2 lei pe o urata

| T0T a răspuns:

Ești prea disperat. Mai grav e că uiți să fii tu și devii un filfizon. Uite că exact ce cauți primești, vorbe, râsete și voie bună, adică prietenie.

| Zaygon a răspuns: