| Silviuigor a întrebat:

am un catel amstaff in varsta de 2 luni, am inteles ca urechile se cupeaza dupa 3 luni...are ceva daca le cupez acum? cei cu raspunsuri gen nu le taia sau daca nu stiti despre ce-i vorba abtineti-va! intrebarea este adresata doar celor care, chiar stiu despre aceasta rasa...eu sunt incepator! funda!

Răspuns Câştigător
| RedNose a răspuns:

Acum e perioada cu vaccinarea, iar dupa operatie cainelui i se vor administra antiinflamatoare, antibiotice, etc. Varsta recomandata este intre 3 luni jumatate-6 luni. Pe a mea am cupat-o la 5 luni fara cateva zile, fiindca ama vut o perioada foarte incarcata, dar as fi cupat-o la 3 luni jumatate daca aveam timp si gaseam un medic bun de atunci.

| Silviuigor explică (pentru RedNose):

voi lasa si eu pe la 3 luni! imi era mai mult ca vine frigul, dar avand in vedere ca il voi tine in casa deocamdata, nu cred ca are nimic daca il scot 5-10 minute afara atunci...multumesc de raspuns

| RedNose a răspuns (pentru Silviuigor):

Eu zic la 3 luni jumatate-4, pana atunci cauta un medic foarte bun care sa faca treaba buna, sunt multi caini ciuntiti si putini doctori buni. pana atunci mai creste si vezi cum sa-i faci cupajul. capul ii va creste si daca ii faci un cupaj mai scurt, la maturitate poate deveni battle crop...

are pedigree cainele?

| Silviuigor explică (pentru RedNose):

Am gasit un doctor dar nu prea ma bazez pe el, el zice ca a mai cupat, dar nu cunosc nici un catel cupat de el trebuie sa ma interesez mai bine, oricum am timp....nu nu are pedigree, am dat 400 pe el, nu mi-am permis unul cu pedigree

| RedNose a răspuns (pentru Silviuigor):

Intra pe www.amstaffromania.ro si deschide-i un topic cu prezentarea lui, as vrea sa-l vad. De unde esti?

| Silviuigor explică (pentru RedNose):

Sunt din jud Iasi

| Silviuigor explică (pentru RedNose):

Mi-am facut cont acolo mai departe nu stiu ce sa fac https://www.facebook.com/sylvyu.cuybus da-mi add pe facebook

| RedNose a răspuns (pentru Silviuigor):