| Cristiaan232 a întrebat:

Salut vreau niste detalii pentru rasa de caini amstaff, sunt incepator in cresterea cainilor.
1- Acesta poate fi agresiv cu mine si familia mea pe internet am vazut ca aceasta rasa de caine a omorat un copil de 4 ani si o batrana?
2- Acesta poate fi agresiv cand va ajunge matur cu tatal meu care vine la 2 luni acasa?
3- Acesta devine agresiv daca il voi tine intr-un tarc?(Pe timpul iernii va sta in casa)
4- Sfaturi de inceput.
5- Dupa o varsta de 4 ani acesta va turba?
6- Alte detalii de la un detinator de amstaff

Răspuns Câştigător
| Rocsid a răspuns:

Hey!
1.Sunt caini foarte buni pentru familie si copii.Sunt catei foarte posesivi si daca vreodata o sa va considere in pericol o sa atace. Daca socializeaza de mic cu lumea eu zic ca e ok.
2.Sansele sa devina agresiv cu tatal tau sunt reduse. daca tatal tau o sa il rasfete cand vine acasa si nu il cearta pentru orice prostioara din contra catelul o sa sufere cand o sa plece si o sa ii simta lipsa.
3. Poti sa il ti in tarc pe timpul noptii si in timpul zilei daca ai curtea imprejmuita liber sa se joace.Cu cat socializeaza mai mult cu atat mai bine. Posibil sa omoare 2-3 gaini ale tale/vecinilor dar nu pentru ca este un caine feroce ci pentru ca le vede ca niste jucarii ce scot sunete amuzante.De multe ori ei nu isi dau seama de forta pe care o au si ne mai zgarie.lovesc.invinetesc etc.