Stiti cumva daca telefonul nokia x3 este bun? a avut cineva? as dori o parere in ansamblu despre acest tip de telefon.multumesc!
Intrebare: Acum ~10 ani cred era o emisiune pe tvr1 sau pe tvr2 cu o emisiune gen concurs copiata de pe posturile din Franta. Era o echipa ~7 persoane si trebuia sa rezolve diferite misiuni contra timp...? (mai mult)
Cum sterg intrebarile favorite?
Cum poti schimba o persoana egoista intr-una altruista?
Hey daca cineva mi-a spus sa trec o poza de pe hi5 la,, primary,, ce fac?!?
Am inteles ca Muzeul Grigore Antipa s-a deschis. Aveti idee cat costa intrarea pentru elevi?
Sunt student in anul II la o universitate din Iasi, Al.I.Cuza, la facultatea de Litere, insa as vrea sa ma transfer la o universitate din Timisoara, la aceeasi facultate. Se poate realiza...? (mai mult)
Stie careva vreun site unde pot primi previziunile astrologice pentru viitor?(ma refer la ani)era o emisiune pe b1 dar nu mai e
Am gasit un site cu niste poze dar nu pot sa le vad, ce program imi recomandati?
Cat timp faci de la suceava pana la brasov?
Cine se pricepe sa-mi zica si mie ce fel de placa video este compatibila la un Laptop HP Compaq nx9105?
Stie cineva un cod pentru Tower Bloxx Deluxe PC?
Cum deblochez un utilizator? daca l-am blocat din greseala pe TPU?
Imi puteti da si mie va rog toate detaliile posibile despre concertul lui u2 de la munchen pentru ca eu plec si nu prea am multe detalii despre acest concert asa ca va rog cu cat mai repede cu atat mai...? (mai mult)
stiti niste site-uri de unde imi pot lua si eu converse... tenisi etc nu neaparat de firma! dau funda
Am o mica problema.Imi apare o mica kestie unde scrie : Windows - No Disk. Exception Processing Message c0000013 Parameters 75b6bf7c 4 75b6bf7c 75b6bf7c - si imi scrie : Cancel, Try Again, Continue....? (mai mult)
Cum pot sa cumpar de la firma StarAmbalaj? ca este situata in Instambul? un nr. de contact ceva! pentru romania! mersi primul raspuns(bun) fundita! sunt coperti cu diferite personaje