| costialex257 a întrebat:

Am făcut o comanda de o bluza mai scumpă, de pe un website de la un brand relativ micuț, respectivul nu răspunde la mesaje sau email uri, nu am primit nici un update de doua luni la comanda.
Cum procedez sa îmi recuperez banii dacă am platit cu cardul?

5 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Articolele de imbracaminte e bine sa le cumperi din magazin fizic, pentru ca le poti proba.
Daca nu poti lua legatura cu ei, cam greu daca nu imposibil sa mai recuperezi banii.
Poti face totusi o sesizare la OPC.

| Violleta2022 a răspuns:

Daca website-ul ala a fost fake, atunci nu ai ce sa mai recuperezi.

| relian a răspuns:

Daca ai platit cu cardul, ai luat tapa, cam asta s-a intamplat.Ce poti sa faci? Scriei nu vinzatorului, scriele la cei care au acel webiste, asta daca no fi si ala tot fake laughing
Treb sa faci asta dupa o saptamana, sau duopa 2-3 zile cand ai vazut ca aia nu misca nimic.
Dar mai mult ca sigur ai luat tapa, nu mai recuperezi nimic.
Nu stiu de ce platiti voi cu cardul si nu platiti cu PayPal, care ar fi problema daca ati plati cu PayPal? Aaaaa nu mai luati tapa de la nimeni, voi cam asta vreiti de fapt telenovele laughing ei lasa ca e bine si asa.
Mai baga, mai trage odata, cine stie poate iese biletu cistigator laughing dar nu pentru tine, pentru cei care te tepuiesc,

| VoidEternal a răspuns:

Site-ul e din Romania?

Daca da, poți vorbi la protecția consumatorului.

| Anonimboy111 a răspuns:

Daca brand u e mic e clar, ala nu se poate numii brand