| Rau_Dan_1971_GtHN a întrebat:

Bună seara.Sunt Dan.De cand au terminat electrica furnizare optimizarea nu pot să mă loghez in aplicația myelectrica, nici pe site nu pot să intru.Imi scrie credentialele sunt incorecte.Am schimbat și parola. Am încercat și cu altă adresă de email și tot așa îmi scrie credențialele sunt incorecte.Am făcut sesizare pe meil la electrica furnizare, dar nu am primit răspuns.Vă rog dacă aveți careva dintre voi o soluție să-mi recuperez contul.Vă mulțumesc mult.Astept răspuns pe meil.

3 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

Ai sunat la relații cu clienții să le spui problema ta?

| Rau_Dan_1971_GtHN explică (pentru sierra1):

Da.Am sunat.Am trimis Neil către departamentul IT de 2 săptămâni și de atunci aștept răspuns din partea lor, dar cred că nu voi primi nici un răspuns pentru că nu îi interesează.

| sierra1 a răspuns (pentru Rau_Dan_1971_GtHN):

Sună-i, vorbește cu ei, e o problemă ușor rezolvabilă