| DenysaDulcika a întrebat:

Cum procedez daca atunci cand cumpar un produs de la magazinul Dedeman care este in cutie, iar cand deschid acasa cutia constat ca nu are toate piesele necesare? Trebuie sa merg cu el la magazin sau pot sa-l tin acasa si sa ma prezint acolo si sa spun care e problema? HELP repede!

Răspuns Câştigător
| alessia5158 a răspuns:

Produsul cumparat in ambalajul original + bonul fiscal--- magazinul iti poate schimba produsul de care nu esti multumit/a cu un altul identic sau iti poate inapoia contravaloarea lui--- magazinul nu-ti poate completa piesele lipsa din amabalajul produsului( de aceea trebuie sa duci produsul in ambalajul original )

3 răspunsuri:
| ToxicDump a răspuns:

Mergi la magazinul de unde ai luat produsul si intrebi pe o vanzatoare sa ia produsul inapoi si sa iti deie altul ( sau poti sa ceri bani inapoi ), dar acest lucru se poate intampla numa daca ai bonul fiscal pe acel produs! Si daca zice ca nu te poate ajuta (doamna/domnul) meri la OPC ( dar si aici ai nevoie de bon ca altfel nu te pot ajuta - despre camere nu stiu, dar parca iti trebuie bonul )!

| deeah2elen a răspuns:

In mod normal ai garantie si da te duci la magazin cu bonul si ii spui problema/

| Stefania_9096 a răspuns:

Solutia este sa veniti cu produsul la magazinul de unde ati cumparat, insotit de documentul fiscal in original.
Daca problema nu este remediata inca, scrieti-mi va rog la opiniaclientului@dedeman.ro si lasati-mi si datele de contact, si se va rezolva cu siguranta, in cel mai scurt timp.