anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

De ce cand fumez daca trag cam 3 fumuri mi se face putin rau, dupa 3 minute imi revin? Fumez cele mai slabe tigari si sunt incepator!

Răspuns Câştigător
| OvidiuCristianNicolae a răspuns:

Este normal sa te simti asa cand fumezi pentru prima data, eu sunt fumator de 4 ani, iar cand fumez prea mult mi se face si mie rau uneori, prima data cand am fumat, am fumat tigari cu mentol si slim-uri, sugerez sa faci acelasi lucru pana cand te obisnuiesti cu tigarile, iar dupa sa te fixezi pe un tip de tigara anume care iti place, de exemplu, dupa 1-2 saptamani poti incerca sa fumezi numai marlboro xl touch, si sa nu fumezi nimic altceva, astfel, te vei obisnui cu ele si nu iti va mai fi rau. Sper ca am ajutat, succes.

| anonim_4396 explică (pentru OvidiuCristianNicolae):

Mersi big grin

7 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

E modul organismul tău de a îți spune sa nu îl mai otravesti

| sierra1 a răspuns:

...sau pentru că incă nu te-ai obișnuit cu ele. Bagă vreo 2 pachete pe zi și-ți trece senzația de rău și nici nu mai ești incepător,

Ce zici?

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Pentru că așa e la început...

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Hai mars, du-te dracu!

| Mt34 a răspuns:

Am fumat kent classic vreo 2 țigări și mergeam pe stradă de zici că eram beat. Tot prima oară și la mine

| Codrinn69 a răspuns:

Pentru ca este normal sa te ameteasca fiind incepator. Dupa un timp nu vei mai avea treaba, decat daca nu vei mai fuma un timp de vreo 2-3 zile si bagi apoi tigara in gura. Iti recomand sa te lasi acum, cat esti incepator si nu intra cum trebuie, crede-ma, o sa-ti para rau.