| killer3023 a întrebat:

Salut, am început să învăț pentru școala de șoferi. Vânez mașini de c-am vreo 3 ani. Am o boala de mic, benzina. De la miros pana la cum se simte în mașină. Dacă sunt începător și sunt imprudent pot avea un BMW seria 3 sau 1? Cu și fără xdrive? Îmi plac și Audi și BMW și Volkswagen. Am simțit cum e sa stai în dreapta fata și spate când ești într-un BMW 530 de 200 și CV de cai, și am văzut și cum e într-un a8 condus mai cuminte. Dar la BMW parca simți cum decolezi. Recomandați mi un BMW bun pentru începu sa aibă suficienți cai sa tragă caroseria cu maxim 4-5 persoane în ea, doar atunci când se vor urca cunoștințele mele în mașină, restul probabil ca singur. Nu vreau modele patratoase alea din 2001 toamna. La ce sa fiu atent, samsari, defecte? Mulți zic sa nu fac școala de șoferi pe benzina că-mi moare motorul. Unii zic ca dacă faci școală pe benzina ești bărbat ca te chinui și când o înveți conduci orice. Mulți spun că BMW nu e de începători ca fuge spatele, ca e de cocalari, eu vreau sa spulber miturile astea. Sa arat ca pot învăța sa conduc un benzinar chiar dacă încă nu am habar, și ca un BMW dacă îl conduci prudent fie și propulsie voi reuși. Sunt ambițios. Îmi place să le arat altora care se îndoiesc ca pot și ca nu au dreptate. BMW poate fi și diesel. Și dacă se mai găsesc Passat b5, 5 2003-2005 benzinar. Au avut ai mei 1.9 TDI PD. Și ca Audi a4 quattro dacă găsesc. Dacă va fi Audi vreau quattro sa ma bazez pe ea și iarna, și sa fie torsen, e vreo diferența dintre torsen și haldex? Și dacă nu și Passat b5.5 tdi e bun, prefer sa aiba și 4motion. Sunt amator de mașini. Cu calm va rog să-mi răspundeți, ma v-a ajuta în timp. Nu am urcat niciodată într-un BMW benzinar.

Răspuns Câştigător
| Adrian5575 a răspuns:

Eu te sfatuiesc sa incepi cu o masina cu maxim 120CP. Din ce spui acolo, esti cam terorist (o spune si numele tau) happy fara suparare.