| Ionut2143 a întrebat:


Am mers azi sa imi fac card pentru OTL (tramvaie), abonament adica si cum anul acesta voi fi primul an la faculta am avut un conflict cu aia. Deci ca sa iti faca reducerea de 50% pentru elevi si studenti trebuie sa duci adeverinta de la faculta sau copie dupa carnet. Eu cum inca nu am carnet de student am dus copie dupa cel de elev ca, cu o zi inainte am intrebat-o daca ii valabil si cica pana la 1 septembrie ii valabil si carnetul de elev. Azi cand am mers zice ca nu mai ii valabil. De unde sa ii duc eu copie sau adeverinta ca sunt student daca facultatea este in concediu? Sau care sunt regulile? Normal ar fi sa accepte si carnetul intrucat nu a inceput inca un nou an scolar/universitar.

5 răspunsuri:
| express11 a răspuns:

Problema este ca tu ai putea sa-i minti si sa nu fii la facultate.asa vad ei problema, si de accea nu ti-a facut abonament cu carnetul de elev.

| Ionut2143 explică (pentru express11):

Dar sa zicem ca as fi mintit. Inca nu ai cum sa dovedesti ca esti sau nu la facultate.Nu a inceput un nou an scolar inca. Deci carnetul de elev nu poate fi vizat pana din 15 septembrie

| express11 a răspuns (pentru Ionut2143):

Da,dar pe carnet nu scrie anul? adica anul scolar? spre exemplu anul 4-2013-2014.oricum poti scoate si pe jumatate de luna, 15-30. poate vine cineva sa-ti dea adeverinta pana atunci.

| Ionut2143 explică (pentru express11):

Pai pe carnet ii pusa stampila cu data. Scrie anul scolar 2013-2014 si semnat. Dar pe anul scolar 2014-2015 nu are cum sa imi puna ca nu au inceput scolile...

| express11 a răspuns (pentru Ionut2143):

Pai au vazut ca ai terminat liceul probabil. oricum acum iti faci prea multe probleme.