| LuciWv a întrebat:


Am si eu o nelămurire legata de un card la BRD de student.
Am vrut sa imi fac un card pentru plati online si am inteles ca daca sunt elev nu platesc ceva din cauza asta si astazi am fost la BRD cu buletinul si o adeverinta de elev, am fost intrebat daca il vreau de student si am raspuns ca da, am completat alte date si niste semnaturi, mi-a zis sa descarc o aplicatie pe telefon MyBRD Mobile am setat si aplicatia si au spus ca peste o saptamana vine cardul insa contul este deschis si se pot depune bani.
Am depus 50 de lei si doamna imi spune ca nu pot folosi cardul pentru plati online, adica?
Ca se blocheaza ca nu stiu mai ce si ca sunt unele magazine/locuri unde pot plati.
Eu am intrebat daca ar merge Netflix/hbo si mi-a zis ca pot incerca.

Acum eu am niste intrebari:
Pot sa folosesc cardul pentru Netflix/hbo/eMAG?

Daca nu, pentru ce poate fi folosit?
Si daca vreau sa "transform"cardul din starea lui intr-una in care pot sa folosesc platile online trebuie sa il inchid pe acesta si sa deschid altul?

1 răspuns:
| Intruder19 a răspuns:

Poti incerca, daca e cazul sa nu mearga o sa fie respinsa tranzactia. Trebuia sa ii spui doamnei de acolo ca ai nevoie de un card cu care poti face plati online, totusi nu cred ca in 2019 mai exista carduri cu care nu poti face plati online.

Vad ca pe site-ul celor de la BRD au doua carduri pentru tineri iar la ambele este semnalizat faptul ca poti face plati online.

https://www.brd.ro/......tru-tineri