| VeNeNo a întrebat:

Ma numesc Cirstea Cristi si sunt abonat Vodafone.Acesta este un mesaj catre toti abonati Vodafone. AVETI GRIJA! Pe data de 10 august 2012 am facut o cerere de a trece de pe abonament pe cartela in aceeasi retea solicitare care nici in ziua de astazi nu a fost solutionata.Mi s-a dat termen de rezolvare pana pe data de 26 august 2012 cand sa emis factura pe luna august.Pe data de 12 septembrie am facut o sesizare la firma de telefonie Vodafone fiindca problema nu a fost rezolvata.Mi s-a dat un numar de inregistrare si anume 11447516 si un termen de 48 de ore interval in care ar trebui sa fiu contactat de un reprezentant Vodafone insa lucru nu sa intamplat.Astazi 14 septembrie 2012 am revenit cu un telefon ai am fost amanat pana luni 17 septembrie 2012 adica inca 48 de ore.Din cauza incompetentei lor eu o sa mai platesc o factura in plus.ATENTIE FERITIVA DE FIRMA DE TELEFONIE SI INTERNET VAODAFONE! JAPCA PE FATA! Daca aveti idee cum putem lupta impotriva celor care ne baga mana in buzunar contactati-ma la adresa me messengelove struckxxkill@yahoo.com

2 răspunsuri:
| Maya_Accesorii_1991 a răspuns:

Daca la data de facturare nu esti cu plata la zi (sau ai cost suplimentar) cererea de renuntare la abonament se anuleaza si abonamentul se prelungeste automat pe termen nelimitat pana la o noua cerere de reziliere!
PS mai cititi contractele alea pe care le semnati ca sa stiti in ce va bagati

| VeNeNo explică (pentru Maya_Accesorii_1991):

De cand sunt abonat adica din 1996 nu am intarziat niciodata cu plata facturii