|

Am ssd de 128 de gb, daca joc pe hdd normal o sa am diferente de fps in jocuri?

6 răspunsuri:
| a răspuns:

Salut, in teorie unitatea de stocare (ssd sau hdd) nu influenteaza fps'urile jocurilor, dar in practica influenteaza intr'un fel deoarece pe ssd se va incarca automat mai rapid texturile si jocul se "stabilizeaza" mai repede (acum depinde si de memoria ram + procesor pe care il ai).
Influenteaza putin, dar este neglijabil, asa cum ti'a spus userul de mai sus.
Sfatul meu : lasa l pe hdd. Si eu am aceeasi situatie ca tine, am un laptop si am un hdd de 120 de gb de la SanDisk. Este extrem de mica capacitatea pentru ziua de azi, lasa doar windowsul si programele pe el, restul documentelor (jocuri, poze, etc.) le pui pe hdd.
Exista softuri de monitorizare hdd, poti defragmenta hdd'ul sau repara sectoarele stricate pentru a prelungi viata si a face sa se miste mai bine.
Succes!

| explică (pentru Evolution):

Si este posibil sa adaug un stick cu memorie? se misca la fel jocurile daca le bag pe stick?

| a răspuns (pentru java12345678901211144133ytrytu78909876545):

In cel mai bun caz da, e posibil sa se incarce jocurile la fel de bine de pe stick ca de pe HDD, dar nu sa se miste mai bine. In cel mai rau caz, se incarca mai greu, dar zic ca nu are rost sa incerci.

| explică (pentru Mandeliu):

Vreau doar sa se miste la fel ca pe hdd

| a răspuns (pentru java12345678901211144133ytrytu78909876545):

Logic ca nu se misca la fel, vitezele de pe un stick de memorie sunt foarte slabe + conexiunea nu va fi niciodata stabila. Depinde si ce versiune de usb este.
Dar da, poti instala si este posibil si se instaleaza ca pe orice alta partitie, dar viteza mult, mult mai mica.

| a răspuns:

Nu.
Stocarea de disc este secundara in ceea ce priveste utilizarea ei in jocuri.
Practic, mecanismul prin care jocurile functioneaza la nivel de hardware este asa: de pe HDD sunt luate fisierele, (citite de procesor) si puse in memoria RAM urmand ca modificarile de setari de exemplu sa fie facute in fisierele jocului, dar fara sa solicite HDD-ul; adica odata ce ai pornit jocul, in timpul incarcarii, fisierele jocului sunt "traduse" si puse in RAM, fara ca dupa ce jocul se va fi incarcat sa mai fie solicitat HDD-ul.
Concluzia: un joc pe HDD se va incarca (la inceput) un pic mai greuti (fara implicari de performanta in framerate (si daca chiar e, sunt neglijabile)).