| Calomfirescu_Vlad_1970 a întrebat:

Dau funda! Sunt incepator pe lol si vreau sa va pun niste intrebari. Cum pot sa fac rank up rapid? Care este cel mai bun campion pentru un incepator? La ce ajuta runes? si sa imi da-ti va rog niste sfaturi.

Răspuns Câştigător
| RobertMoon a răspuns:

Salut, sunt main adc de 5 sezoane ( ad-carry, țintaș cum vrei să o iei), ca să faci rank trebuie să faci cele 10 meciuri provizorii, iar apoi vei primii un anumit rank gen bronz în cazul tău ca ești începător, apoi pe parcurs joci meciuri rank și cresti sau scazi în funcție de rezultate.
Un campion de începător mai ușor de jucat ar fi cam așa, îți spun pe roluri: top Garen sau Nasus, mid Annie sau Katarina, adc Ashe, jungle Warwick sau xin zhao, suport Soraka sau Taric. Runele îți oferă rezistență, atac, ability power, mâna depinde ce dorești și cum îți organizezi runele în funcție de preferințe și eroul cu care joci, de ex.eu dacă joc Lucian adc mainul meu nu joc cu rune sau măiestrii de Kassadin sau Gragas, nu au legătură sunt complet diferiți ca rol etc.
Sfaturi: nu cumpăra rune până la level 20, iar apoi cumperi rune de categoria 3 care sunt cele mai bune, joacă cu boții să înveți și să strâgni IP să îți iei eroi până la level 17, când faci lv 30 nu te apuca să joci rank deoarece sezonul s-a încheiat și va fi deschis ulterior, deci joci degeaba rank, jocul pentru echipă e important dacă ai un idiot în echipă nu-l băga în seamă, nu părăsii jocuri în desfășurare, poți primii restricții, și cel mai bun sfat ar fi să mă întrebi pe mine alte lucruri dacă ai 1000 de întrebări îți răspund cu plăcere când am timp.

| TheCurseRO a răspuns (pentru RobertMoon):

Nasus e un campion cam greu pentru incepatori deoarece cu el trebuie sa stii sa famerzi / sa faci stack-uri pe q. As spune TOP/Jungle Master Yi, Adc : Ashe, Tristana, Miss Fortune, Support : Sona, Volibear.

4 răspunsuri:
| Calomfirescu_Vlad_1970 explică: