| RobertBRC a întrebat:

Salut am cumparat un bilet de avion online dar la email mi-au trimis doar datele rezervari si ruta zborului nu mi-au trimis biletul electonic ca atasament PDF cum scrie pe site ca trebuiau sa imi trimita.Ce sa fac sa sun la companie sa imi retrimita email sau o sa imi trimita ei alt email dupa confirmarea plati?

Răspuns Câştigător
| ceaiuldetei a răspuns:

Eu zic să citești cu atenție e-mail-ul și să vezi dacă n-ai pe acolo vreun cod, vreun număr de client, în baza căruia, împreună cu un buletin de identitate, vei fi găsită în baza de date a computerului de acolo. Nu ar trebui să ai nicio problemă. Este indicat să citești mail-ul lor cu atenție sau dacă nu, să te duci pe site-ul companiei și să efectuezi check-in-ul online, care, de regulă, este gratuit (unele companii cer taxă). La terminarea check-in-ului online, vei primi un document pdf pe care îl vei scoate la imprimantă, prezentându-te cu el la check-in, care, de altfel, este și biletul tău. Să nu uiți pașaportul sau buletinul. Chiar dacă check-in-ul online trebuie plătit, e preferabil să îl faci online, chiar dacă nu este gratuit, este, în orice caz, mai ieftin decât la aeroport.

1 răspuns:
neluL
| neluL a răspuns:

Asteapta! Dupa confirmarea platii o sa-ti trimita si biletul!