| catalin542000 a întrebat:

Salut. Ma gandesc sa iau un laptop mini. M-ar interesa urmatoarele modele de laptopuri: HP ENVY x360, Lenovo Ideapad 5 pro, Asus zenbook 13, Asus zenbook 14, HP Pavilion AERO, HP Spectre sau HP Spectre x360.

Oricare dintre aceste modele de laptopuri, indiferent de alegerea pe care o voi face, vreau sa aiba un ryzen 7 5800U, 16gb ram si 512gb ssd.

Acuma eu am mai vazut modele de genul cu aceeasi 16gb de ram si 512gb ssd dar cu un procesor Intel i7 1165g7.

Intrebarea mea este, care dintre aceste doua procesoare ar trebui sa aleg tinand cont ca am sa folosesc laptopul in special pentru activitati day to day, mai exact internet, Youtube, mai si programez in visual studio sau in android studio?
(dar sunt incepator, nu o fac la nivel profesional, sunt doar la nivelul de invatare, testare sa vad ce face fiecare cod, comanda in parte) si eventual il mai utilizez si pentru niste joculete low, asta mai mult cand sunt plecat si nu sunt la pc, dar la jocuri nu am pretentii, oricum vazusem pe net ca ambele procesoare ar suporta ca si o idee gta v cam pe mediu, deci in cazul asta sunt nenumarate jocuri care sunt mai low grafic decat gta v (eu zic ca pentru un mini laptop care nu este conceput pentru gaming este mai mult decat suficient).

De asemenea, am mai putut observa ca oricare dintre aceste modele de laptopuri mentionate mai sus au atat procesorul Intel cat si amd despre care vorbeam, deci mai ramane sa aleg efectiv modelul (care imi place cel mai mult), insa totusi as lasa modelul putin deoparte (nu de alta dar toate modelele imi plac, nu am retineri) as dori sa aleg laptopul in functie de baterie, poate un model de laptop are o baterie ceva mai mare si mai buna.

De asta doresc sa va mai intreb, care dintre aceste modele de laptopuri are bateria cea mai buna si intr-un cuvant spus ce model de laptop v-a rezista cel mai mult pe baterie cu unul din cele doua procesoare pe care le ve-ti alege voi la prima intrebare?

1 răspuns: