| Marian2314 a întrebat:

Am lovit o mașină in spate mai jos de portbagaj langa roti.Nu eram atent.Acum ce fac? Am lovit-o într-o parcare...sunt începător...nu știu dacă știe proprietarul va rog ajutați-mă cu un sfat sad sunt asa de stresat!

Răspuns Câştigător
sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Ca să poată repara mașina accidentată, el are nevoie din câte știu de un certificat de constatare de la poliție, din care să rezulte natura accidentului, cine a fost implicat, dacă au fost victime. Dacă nu ar fi așa, cineva, vinovat de accident grav, ar putea repara mașina lui și nu ar mai rămâne proba vinovăției. Așa că, ce va face el, va trebui să anunțe, mi-am găsit mașina accidentată în parcare. Vine polițistul constată accidentul face poze. Se notifică, autor necunoscut. Îl intreabă, doriți să depuneți plângere pentru recuperarea pagubei, da sau nu. Să zicem că el renunță. Atunci polițistul nu te caută. Dar dacă el are mașina asigurată pentru accident și dorește să îi plătească asigurătorul paguba, firma de asigurări spune să plătească cine e vinovat. Atunci fac ei plângerea la poliție care te caută, acum te știe, așa că știe și pe cine să pedesească conform legi pentru părăsirea locului accidentului. Iar dta dacă ai RCA în România, va plăti firma asigurătoare, dacă nu, din buzunar reparația mașinii lui.
Așa că, cel mai bun lucru, caută propietarul, recunoaște vina, mergeți impreună cu mașinile acccidentate la poliție sau vin ei în parcare și rezolvă acum, până nu se îngroașe gluma.

7 răspunsuri:
| theforceofgood a răspuns:

Este cam dificilă situația ta. Fapta ta va putea fi încadrată la infracțiunea de fugă de la locul accidentului.
Dacă soferul va observa lovitura, poate suna la politia, iar politia te va putea identifica printr-o sumă de elemente :camere de supraveghere de la diferite clădiri, camere de supraveghere de la alte masini(acestea sunt cele mai periculoase) sau de la masina respectivă martori, poate te-o fi și văzut cineva și acela te va putea denunța.