| OnlyDga a întrebat:

Masina tatalui nu e inmatriculata. Eu sunt incepator si trebuie sa pun semnele alea din cate stiu, nu? Daca nu primesc amenda? Pot sa le pun momentan asa daca nu e inmatriculata?

11 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

E infracțiune s-o conduci neînmatriculată

| danbnz a răspuns:

Daca o conduci neinmatriculata te duci la puscarie si cu semne si fara semne.

| Alexandrionelu a răspuns:

Poți sa le pui, poți sa o și conduci la tine în curte, sau altundeva, dar nu pe drumurile publice!

| Bizon95 a răspuns:

DA, poti sa pui ce vrei pe masina ta, sau al lui tata, daca te lasa, inclusiv un banner mare cat casa pe care sa scrie ca esti incepator

totul e sa NU O CONDUCI neinmatriculata, cel putin nu pe drumurile publice

Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Semnul de incepator se pune doar daca si cand o sa circuli pe drumurile publice cu masina aflata in legalitate, respectiv dupa ce tatal tau o inmatriculeaza.
Sper ca stii ca fapta de a circula pe un drum public cu o masina neinmatriculata constituie infractiune, conform art.334 Cod penal si se pedepseste cu inchisoare de la 1 an la 3 ani sau cu amenda penala.

suntserios
| suntserios a răspuns:

Ce nevoie ai de semne daca masina nu e înmatriculata si implicit nu poți circula cu ea?

| OnlyDga explică:

Imi cer scuze fratilorrolling on the floor)) am vrut sa zic ca e inmatriculata pe alta tara, nu ca nu e inmatriculatarolling on the floor) vai

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns (pentru OnlyDga):

Atunci da, pune semnu

| Simpatic a răspuns:

Ce intrebare ridicola ai pus! Cum adica nu e inmatriculata? Adica nu are numere puse pe ea? pai si cum o conduci ca primul echipaj de politie te opreste! Mai invata legislatie ca vad ca nu stapanesti notiunea de ce inseamna ca circula un autovehicul neinmatriculat, care este infractiune!