| Anonimmm98 a întrebat:

Astazi cred ca m-a prins radarul in localitate si aveam 65 km(sunt incepator). Precizez ca am redus viteza pana am ajuns langa ei. Oare m-au prins? Si daca da in cat timp vine amenda acasa si cat o sa am de platit? Imi ia permisul?

Răspuns Câştigător
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

1.N-avem de unde sti daca te-au prins sau nu si nici cu cat ai depasit limita legala, avand in vedere ca aceasta putea sa fie de 50, 60, 70 km/h sau chiar mai mica. Amenda si suspendarea dreptului de a conduce sunt in functie de numarul de km/h cu care ai depasit limita legala.
2. Daca te-au prins si nu te-au oprit atunci te vor convoca, in cca 10 zile, la politie, pentru a spune cine a condus masina. Abia dupa aceea te vor amenda.
In orice caz, daca n-ai depasit cu mai mult de 20 km limita de viteza vei fi amendat cu 2 sau 3 puncte amenda, respectiv 290 lei sau 435 lei si vei primi 2 puncte penalizare. In acest caz nu se suspenda dreptul de a conduce.
Daca ai depasit viteza cu 21-30 km/h atunci amenda este mai mare, vei primi 3 puncte de penalizare si suspendarea dreptului de a conduce pe 30 de zile.

1 răspuns:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Cum dracu esti incepator daca pui o intrebare de genul "Imi ia permisul?" L ai luat pe spaga?


Faza cu trimisul acasa nu prea se practica, daca aveau de oprit, te opreau